Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 13 december 2014

Bijna vergeten ...



Het tweede paar sloffen uit het boek van Arne en Carlos is inmiddels ook af. Ik bracht ze meteen de volgende dag bij m'n zoon Arthur en hij was er hartstikke blij mee, want hij heeft altijd koude voeten en z'n pantoffels hadden het begeven. Maar ik vergat er helemaal foto's van te nemen.
Gelukkig wilde hij dat nog wel even doen ...




Ze passen perfect, en dat is wel een lucky hoor ... Ik breide de grootste maat, maar wel met wat dunnere wol en naalden als aangegeven stond.
Of er binnenkort nog een derde paar wordt gemaakt, weet ik niet. Onze Robert vond ze bij het passen eigenlijk ook wel lekker warm ... Maar zelf ga ik liever eerst eens wat dingen afmaken!



20 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg mooi geworden. Heb je viltwol gebruikt?

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sloffen! Leuk, die rode tenen.
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zien die er lekker warm uit, en zo mooi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke sloffen met die rode tenen. Zien er ook zo comfortabel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien die sokken er gezellig uit, mooi kleurgebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sloffen ! Heb je iets onder de zool bevestigd, tegen het glijden ? Want anders gaat je zoon over de vloer "schaatsen".. (Heb het zelf ook al meegemaakt !)
    En de rode tenen, ha hoe leuk :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o wat zijn ze leuk! mij is het nog steeds niet gelukt sokken te breien. ..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave sloffen met een prachtig randje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie sloffen, mooie kleuren, mooi patroon, mooi warm, mooi dat ze goed passen. Kort om: een mooi blogje :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke sloffen, lekker warm.

    Lieve groet van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige sloffen en ze zien er echt comfortabel en lekker warm uit, mooi patroon ook!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Volgens mij ben je erg vroeg met kerstcadeautjes, hihihihi. Ze zien er ook heerlijk warm uit en mooi ook met dat randje. Ik zou het niet aan de grote klok hangen als ik jou was, dat je zulke mooie sloffen maakt, anders kom je niet verder met al je andere handwerkjes. :-D

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk die rode tenen net als Rudolph, hihi. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het is wel een beetje geluk hebben, vind de maat aangeving niet heel duidelijk.
    dus hopen dat het goed gaat, maar super leuk boek.
    je sokken zijn erg grappig voor de tijd van het jaar hahaha.
    als je zoon zomaar ho ho ho gaat zeggen als hij z`n sokken aan heeft, is dat jou schuld
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijke warme sokken met een mooie look. Daar wil iedere koukleim wel een paar van.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk leuk! Grappige details, en mooi ingebreid patroontje. Kind happy, mamma happy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Laat de kou maar komen, die zit er warmpjes bij. Ik ben benieuwd wat je eerst af gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...