Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 21 augustus 2020

Advertising brochure ... Crea 5220 (week34)


Pas toen ik dit blogbericht ging maken, kwam ik erachter dat er misschien wel verschil zit tussen 'advertising brochure' en 'tekst reclamefolder'....


Maar ik had mijn werkje al gemaakt, en had geen zin om het over te doen 😊

Een tijdje terug vond ik een leuke folder en ik besloot om deze maar meteen te gebruiken voor dit thema. De linkerpagina komt hopsa zo uit de folder en de andere stukjes knipte ik eerst uit en ik ging er mee aan het schuiven...



Tòch nog tekst... en het stuk dat eest links over de pagina piepte heb ik rechts opgeplakt. Volgens mij heb ik nog nooit zò snel een pagina voor Crea 5220 gemaakt!


Wat maakten de andere deelnemers deze week?

    -  Marjan
    -  Josephine
    -  Akkelien
    -  Sandra
    -  Carmela en Davide
    -  Loes
    -  Annet   
    -  Toos           
    -  Petra                                                                                                                         

    
  
Wil je weten wat Crea 5220 inhoudt? HIER vind je alle informatie en de lijst met onderwerpen!


14 opmerkingen:

  1. Soms ook wel eens leuk als het snel gaat. Het ziet er prachtig uit, en niet erg om eens een hele pagina te gebruiken toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een keer 'snel' mag gelukkig ook gewoon in Crea 5220 ;o)
    Wat een gezellige winkel/atelier zal dat zijn; mooie kleuren!
    Je schrijft over 'tekst reclamefolder', misschien is er eind vorig jaar iets niet goed gegaan bij het maken van de lijstjes? Ik heb een lijst waarop alleen 'reclamefolder' staat en heb me niet echt met tekst bezig gehouden..
    Ach, eigenlijk maakt het ook niks uit he; we zijn in ieder geval bezig geweest met reclamefolders en daar ging het om. ;o)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me een superleuk atelier, fijn dat het ook eens een makkie was hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk atelier lijkt me dat. En jouw collage is weer Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het erg leuk, heel goed bij elkaar gevonden en wat de “spreuk” betreft, dat wou ik ook wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi geheel! Je bent een goede vormgeeftster!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer heel leuk en goed gelukt. Het hoeft dus niet lang te duren om iets leuks te maken.
    Fijn weekend.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk weer gedaan waar halen jullie de ideetjes toch vandaan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Verschil of niet, het een mooie opdracht geworden. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I really like! I love blue in all its shades! Is a beautiful collage.
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blauw!! Ik vind het een stijlvolle collage. Ik ben dol op spijkerstof maar sinds ik weet dat het maken ervan een enorme belasting is voor het milieu, ben ik minder enthousiast :(.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...