Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 17 april 2020

Green ... Crea 5220 (week 16)

Ik houd van groen, vooral van de koelere groentinten.
Meestal heb ik lang van tevoren ideetjes en plaatjes (online) verzameld en bewaard voor een onderwerp van Crea 5220. Bij "Groen" had ik dat helemaal niet gedaan.


Misschien kwam dat wel omdat ik wat tijdschriften opzij had gelegd waarin het over 'groen' ging.
Die Kleurgids van vt wonen rechts is zo mooi !
Even kijken wat ze laten zien over groen...


Maar toch heb ik niets uit dit tijdschrift geknipt. Dat vind ik soms sowieso al zonde, maar dan kun je natuurlijk een kleurenkopie maken.


Ik ben met allerlei kleine plaatjes uit tijdschriften bezig geweest en was een goed uur 'helemaal van de wereld', en daarom zijn er ook geen foto's van 'tussendoor'...




Wat zouden de andere deelnemers gemaakt hebben over "Groen"?
    -  Marjan
    -  Josephine
    -  Céline
    -  Akkelien
    -  Toos
    -  Sandra
    -  Carmela en Davide
    -  Anita
    -  Petra
    -  Loes
    -  Nel

Wil je weten wat Crea 5220 inhoudt? HIER vind je alle informatie en de lijst met onderwerpen!



20 opmerkingen:

  1. Het is fantastisch geworden Elizabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie collage weer. Ik blijf het prachtig vinden wat je iedere keer maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi om te zien, Elizabeth.
    Al die koele groenen zijn ook mooi, je hebt het weer prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen tussendoorfoto's zijn altijd een goed teken ;o)
    Ik vind je uitwerking echt heel mooi geworden; het gevoel wat je had tijdens het maken is goed terug te zien en straalt zelfs van de foto af, schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt! Groen, een mooi onderwerp in het voorjaar. Alles wordt weer groen en plaatjes van groen zijn nu ook overal te vinden.
    Groen geeft zuurstof, groen geeft energie.... groen is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Well! Conveys a lot of serenity...You did a wonderful job!
    Hugs!
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat je je zo maar even helemaal kan verliezen in je hobby, heel goed om te ontspannen.
    Wat kun jij trouwens ontzettend netjes knippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je zo lekker bezig bent geweest, ik vind je uitwerking prachtig geworden!
    Ja,sommige tijdschriften daar knip je liever niet in, maar dat hoefde je ook niet :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Al dat groen geeft een prachtig en rustgevend geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dat je een mooie collage hebt gemaakt, inderdaad rustgevend maar er is evengoed veel te zien. Leuk!
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk om te lezen Elizabeth dat je er helemaal in op ging en
    dat is ook goed te zien in je uitwerking. Vind hem echt SUPER
    geslaagd en kan naar mijn idee zo in een van die tijdschriften
    geplaatst worden. Foto 1 Tijdschriften, Foto 2 tijdschriften,
    foto 3 schuin genomen, tijdschrift, het is echt professioneel
    samengesteld!!! En spreek me niet tegen hé, haha, voor mij
    een dikke PLUIM. Mooie tekst ook, en fraai al die soorten groen.

    Fijn weekend,
    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan me voorstellen dat je jezelf helemaal verliest in zijn project, dat je dan een uur van de weekend bent is niet zo gek.
    Je kan echt zien dat GROEN jou heel erg goed past😉

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi groen!
    En idd in mooie tijdschriften knip je niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Iedere keer weer een andere collage en deze keer ook weer zo mooi om te zien. Bij iedereen anders hoe komen jullie steeds weer op een nieuw idee.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het zo knap dat je allerlei plaatjes weet te combineren tot een mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van zoveel verschillend groen heb je een prachtige collage gemaakt.
    Foto's tussendoor maken ben ik altijd van plan, maar daar kom ik elke keer te laat achter of ben zo lekker bezig dat ik er geen zin in heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoveel verschillende kleuren groen gebruikt.Je collage vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...