Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

woensdag 7 november 2012

Prachtige give away bij Freubelmiep

Sinds kort ben ik volger van Freubelmiep, een leuke blog waar je borduur- en naaicreaties kunt bewonderen.
En... omdat deze blog een jaar bestaat is er een leuke give away !
Marianne geeft dit prachtige geur ajourkussentje weg, een kussentje waarvoor ze een heel bijzondere borduurtechniek gebruikte...
Je kunt nog meedoen tot 20 november!


Op mijn blog is het een beetje stilletjes, misschien heb je het wel gemerkt. Ik heb ook heel weinig op jullie blogs gekeken en/of gereageerd. Het is best een drukke periode, en dan heb ik soms helemaal geen puf meer om te bloggen. 't Gaat vanzelf weer veranderen, dat weet ik intussen wel.
Tussendoor brei ik wat aan de blokjes en haak ik een petit fourtje. 
En nu zit ik dit berichtje te tikken, terwijl ik pannenkoeken bak.... 
Eh....  ik geloof dat dit niet zo'n goede combinatie is, want er komt een vies luchtje uit de keuken....


5 opmerkingen:

  1. hihihi, heb je de deuren nog open moeten zetten, ja als je dan even bezig bent vergeet je het ander vaak, leuk je weer even te lezen ☺
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik zit nu ook even te grinikken bij het lezen van jou logje, klinkt bekend haha.
    lieve groet, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow jee ben benieuwd hoe het met die pannenkoeken is afgelopen hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. we hebben allemaal last van tijdgebrek, geloof ik! Ook ik was al een tijd niet veel aanwezig in blogland! Nu had ik even tijd en ben bij jou op bezoek: smullen: letterlijk en figuurlijk! Wat een heerlijke echte en schattige gehaakte petit fours!!
    en weer leuke breipatronen: dank je wel!!!
    succes met je stola, ziet er mooi uit!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de leuke link, een super leuk blog heeft ze. Soms heb je van die tijden hè, dat het lekker druk is en dan heb je niet veel fut meer, ik herken dat heel erg. We zien je vanzelf weer wat meer verschijnen. Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...