Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 9 juli 2011

Uitslag give away...


Oké, het is zover....
Deze keer eerst maar eens alle namen van de deelnemers op volgorde van binnenkomst in een rij geplaatst:

1. Sofie
2. TIO
3. Rian
4. Anita vlijtige handjes
5. Hallo Peetje
6. Happy in Red
7. Dorien
8. Kim
9. Rozemarietje
10. Sandra
11. Erica
12. Marieke
13. Mums
14. Corina
15. Stoffies
16. Monique
17. Anna
18. Angela
19. Rozewiezewo
20. Hip& Haak
21. Marjolein
22. Gera
23. Tante Trijns
24. Amarins
25. Henrike
26. Tineke
27. Hennie
28. Jacqueline
29. Hellen Senden
30. Appeltje eitje

En toen via random-org de winnaar laten bepalen, kijk zelf maar.....


En op nummer 24 staat AMARINS.....!!!! Gefeliciteerd Amarins....
Als je me via de mail (staat bij mijn profiel) je adresgegevens stuurt, dan zorg ik dat volgende week het verrassingspakket jouw kant op gaat...

Allemaal fijn weekend en groetjes van Elizabeth

10 opmerkingen:

  1. Joepie, een winnaar! Huh, ikke niet?! Nee hoor...Amarins, gefeliciteerd met het verrassingspakket!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat spannend ....enne Amarins van harte hoor ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amarins gefeliciteerd en ik ben ook benieuwd wat er in die tas zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amarins gefeliciteerd!!

    Ik ben benieuwd wat er in zit.

    Fijne zondag Elisabeth!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amarins: van harte gefeliciteerd!
    En nu maar lekker spannend afwachten :-)

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He verdorie, zat er maar eentje naast. Weet je zeker dat die random.org het wel goed heeft gedaan ;) Nee, gekheid!

    Ik wens Amarins heel veel plezier met haar give-away. Ben benieuwd wat er in zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ik zat er ook naast, Snik! Nee hoor,

    Amarins Gefeliciteerd. Ik ben wel heeeeeeeel nieuwsgierig wat deze give-away is. Het blijft spannend. Fijne voortzetting van de zondag allemaal.. grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whaaaaaaaaaaaaa, wat leuk. Ik ga je gauw mailen want ik ben natuurlijk heel nieuwgierig hè.
    Je hoort van me.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...