Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 13 december 2019

Shine ... Crea 5219

Ik denk dat we de laatste weken allemaal een beetje aan het zoeken zijn naar een juiste invulling van de onderwerpen, ze liggen ook zò dicht bij elkaar...
Gelukkig heb ik een map vol met sfeerafbeeldingen en die komt nu goed van pas!


Het lijkt alsof de onderste helft een afgescheurde afbeelding is, maar ik heb hem in zijn geheel op de twee pagina's geplakt en daarna pas de bovenste helft met bijpassende kleuren acrylverf gedept met een stukje noppenfolie. 


Toen ging ik op zoek naar een bijpassende quote... en ik vond hem! "Let your light shine"...
De letters zijn overgebracht met behulp van een sjabloon en grijs potlood en later ingekleurd.
Het is niet vanuit alle posities heel duidelijk te zien, maar bij een goede lichtval is de quote wel te lezen. Tja, het is 'shine' hè...

En nu ga ik snel kijken bij de andere dames!

    -  Marjan Maakt
    -  Blauw ruitje
    -  In de weer
    -  Made by Céline
    -  De Breimeisjes

Het onderwerp voor volgende week is Rain! (gewoon vandaag even naar buiten kijken....)

18 opmerkingen:

  1. Het "shinet" fantastisch!
    En dan volgende week Rain... Ik ben benieuwd wat je daarmee doet! Ik weet het nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar wel shine met een groots effect. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net als bij mij is bij jou de pagina ook 'interactief' geworden; even bewegen om te zien😉
    Wat een leuk effect heeft de gedepte verf gegeven. De rand is vrij strak geworden, hoe heb je dat zo mooi voor elkaar gekregen?
    Ja het zijn veel op elkaar lijkende opdrachten , ik hoop dat dat volgend jaar niet al te vaak voorkomt (en anders in ieder geval niet zo dicht op elkaar.😉)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral op de linkerbladzijde zie ik een (kartelige) rand tussen verf en ondergrond.... Als ik zelf verf dep, wordt het altijd een wat 'wattige' overgang.

      Verwijderen
    2. Helemaal bovenaan de bladzijde kun je zien waar de 'foto' ophoudt en de achtergrond van mijn dummy nog nèt een stukje te zien is...(foto vergroten..)
      De bruine 'heuvel' is inderdaad wat kartelachtig, maar zo was de afbeelding van nature. Ik heb er wel lichtjes overheen gedept.

      Verwijderen
    3. Ik snap het nu😉. Ken je die afbeeldingen waar je twee verschillende dingen in kunt zien (bv een vaas óf 2 gezichten)? Zo keek ik hier ook☺️. Ik heb nu mijn aandacht op de achtergrondfoto gericht en zag ineens echt de bergen en snapte toen dat de rand daarvan is ....

      Verwijderen
    4. Hihihi..., ik had al het gevoel dat we langs elkaar heen waren aan het praten! Maar ik kon er niet de vinger op leggen wààr precies...
      Ja, die plaatjes ken ik hoor... Vind ze super leuk ook!

      Verwijderen
  4. Mooi geworden Elizabeth!
    Het straalt je tegemoet op deze grijze dag.
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het knap hoor, elke week meedoen en steeds met iets aparts komen
    Ja zeker vandaag kunnen we wel wat extra Light gebruiken :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, het lijkt wel of er van achter licht doorschijnt. Geweldig resultaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk die zon! Word er gelijk vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je krijgt een warm aangenaam gevoel bij het zien van deze uitwerking.
    Mooi aangevuld dat gedeelte met acrylverf dat je met een stukje noppenfolie
    gedept hebt, erg leuk effect heeft dat.
    Mooie passende quote heb je erbij gevonden, wederom weer zeer geslaagd!!!

    Heel fijn weekend...

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Licht is wat we nodig hebben deze tijd van het jaar. Pff het is soms zo donker. Leuk gemaakt hoor Een echte bling pagina. :-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw, de tekst is erg mooi bij deze pagina.
    Inderdaad, Shine, iets beters had je niet kunnen verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het schijnt van het papier af. Nog 2 woorden en dan is het jaar rond. Ik vond het leuk om te doen. Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...