Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 27 december 2019

Bright ... Crea 5219

En dan vandaag de allerlaatste 'aflevering' van Crea 5219!
Ik maakte deze pagina's al een hele tijd geleden, omdat ik voor mezelf in de maand december ruimte wilde houden voor het maken van o.a. een breirol en de pagina's van de Advent Words 2019.


Ik had een beeld in m'n hoofd van half doorschijnend, helder, koel, vrolijk, sterk...
En de kleurkeuze viel op blauw-wit... Iets met banen waar tekst in kon en verder vooral dynamiek...
Het ging allemaal zò snel dat er helemaal geen tussendoor foto's zijn gemaakt!


De blauwe verf (deels met gesso) is met een oud (verknipt) pasje opgebracht, daardoor krijg je vanzelf die vegen/banen...


Met een blauw potlood zijn nog wat accentjes aan gebracht. Deze keer geen quote, maar een heleboel synoniemen die ik voor 'bright' gevonden heb...

En wat zouden de andere dames hebben gemaakt? Ik ben benieuwd....

    -  Marjan Maakt
    -  Blauw ruitje
    -  In de weer
    -  Made by Céline
    -  De Breimeisjes
    -  Juffrouw Ooievaar
    -  Knutselpret

En dan volgend jaar, volgende week ... is het woord "Hexagon"
HIER kun je er alles over nalezen!


8 opmerkingen:

  1. Mooi met dat heldere blauw! Het was een mooi en creatief jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat deze opdracht je zo makkelijk afging! Goed idee om synoniemen voor het woord Bright te gebruiken.
    Ja, de laatste opdracht van Crea5219.... achteraf is het best snel gegaan (zoals de jaren doen bij het ouder worden😉). Leuk dat je het samen met me wilde organiseren, dank daarvoor en ook dank voor de inspiratie die je me gaf via je uitwerkingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik de titel van je boogbericht las met het woord Bright, was mijn eerste associatie een heldere winterdag met een mooie blauwe lucht met witte wolken. Grappig toen ik je blog opende ik juist die kleuren zag terugkomen. Mooi gedaan en leuk om weer even mee te mogen kijken. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Denk bij jouw uitvoering eerder aan kou, maar dat kan natuurlijk ook heel helder zijn.
    Je hebt heel veel gemaakt dit jaar, en volgend jaar weer heb ik begrepen.
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De laatste alweer, het jaar in werkelijk omgevlogen Elizabeth, en ik
    heb genoten van al je uitwerkingen zo ook van deze laatste.

    Het oogt voor mij als stromend water, dus het beeld in je hoofd,
    "van half doorschijnend, helder, koel, vrolijk, en sterk"
    komt dus helemaal tot z'n recht zoals het bij mij overkomt, SUPER!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moest meteen denken aan snelheid, de snelheid waarmee dit jaar is omgevlogen en dat heb je HELDER uitgebeeld.
    Het was een heel creatief jaar en je hebt hele mooie creaties laten zien.
    Ik vond het leuk om mee te doen.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi dat koele en winterse ijsblauw. Het doet ook aan de zee denken en helder water, wij wonen vlak bij het water, dat zie ik elke dag en dit lijkt wel erg op stromend water.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja blauw, dan is het altijd goed :).
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...