Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 27 september 2019

Reading ... Crea 5219

Zo, ik ga het bloggen weer oppakken. Het is goed om weer een beetje regelmaat te krijgen.
Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor het meeleven na het overlijden van mijn schoonvader.
Ook via de post en de mail werd mee geleefd. Hartelijk dank daarvoor!

Het onderwerp van deze week voor Crea 5219 is "Reading". Lezen is één van mijn hobby's en ik doe het graag, vanaf de leeftijd dat ik leerde lezen heb ik vele boeken verslonden.
Ik houd van verschillende soorten genre's, met uitzondering van sience fiction en horrorverhalen.


De spread van vandaag is gemaakt m.b.v. twee pagina's uit een tijdschrift. De randen zijn in bijpassende kleur getipt met een mengsel van gesso en acrylverf.
De illustraties kopieerde ik vanuit een ander tijdschrift en de randen bewerkte ik ook met acrylverf.
De quote komt van internet en is met aquarelpotlood geschreven.



En wat zou er te zien zijn over "Reading" bij ...

    -  Marjan Maakt
    -  Blauw ruitje
    -  In de weer
    -  Made by Céline
    -  De Breimeisjes

Het onderwerp voor volgende week (40) is "Inspiring"

13 opmerkingen:

  1. Ik snap niets van de techniek maar het is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai, geweldig mooi geworden! Heel kunstig. Ook ik snap er niks van. :-)
    Fijn dat je er weer bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ik lees momenteel: “in de ban van de ring”. Dat is echt dromen met de ogen open.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat levendig en zo mooi gemaakt!! Ben zelf ook zo'n boekenwurm vanaf mijn jeugd af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je de draad weer oppakt en meteen weer een prachtig resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PRACHTIG exemplaar is het geworden Elizabeth, geweldig
    hoe je de randen hebt bewerkt, het is nu een heel mooi
    vloeiend geheel geworden met een treffende quote!!!

    Fijn dat je er weer bent.....
    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb je weer leuk bedacht Elizabeth, mooie kleuren ook. Lezen is inderdaad heerlijk.
    Ik vind het altijd leuk om avonturen te beleven zonder dat ik de deur uit moet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je er weer wat bijzonders van gemaakt. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig en heel fijn dat je er weer bent

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je de blogdraad weer oppakt. Je spread is prachtig!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zoals je de randen met acrylverf en gesso hebt bewerkt, het geeft de hele bladzijde een 'artistieker' geheel! Mooi ook zoals de lezende vrouw eruit springt door de lichte achtergrond om er heen en de spreuk is zó waar hé....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...