Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

maandag 24 december 2018

Kerstkaarten

Ook dit jaar maakte ik op de valreep nog een aantal kerst&nieuwjaarskaarten om te versturen.
Een kleine twee weken voor kerst kom ik meestal pas in de stemming en dan is het nog zoeken naar en wachten op inspiratie...
Dit jaar rijpte het plan om iets met vogels te doen. Dat komt misschien omdat we dagelijks van deze beestjes kunnen genieten. Ze zingen, ze vliegen, ze spelen en pikken hier en daar een graantje mee...
Ze maken zich niet bezorgd om de dag van morgen. Alsof ze weten dat God voor hen zorgt!


Ik gebruikte eenvoudige witte vierkante kaarten en sneed de achtergronden uit designpapier. 
De vogeltjes zijn geknipt uit papier dat ik al eens eerder met behulp van de Gelli plate maakte.
En de tak scheurde ik uit bruin papier. Hier en daar wat accentjes met een wit aquarelpotlood...


De meeste kaarten zijn in blauwtinten gemaakt, het is en blijft mijn lievelingskleur. 


23 opmerkingen:

  1. Heel,heel, mooi geworden. Mooi winters effect. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die vogel kerstkaarten, blauw is ook helemaal mijn kleur en dan natuurlijk die prachtige vogels. Volgens mij vertelt mama vogel het kleintje dat het kerstmis wordt en wat het betekent.....
    Wens je fijne dagen met je familie en tot volgend jaar op de blog.
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief en mooi deze kaarten met vogeltjes in de sneeuw.
    Wens jou ook hele fijne kerstdagen toe, hopelijk niet te druk maar vooral gezellig.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi en vooral de gebruikte kleur blauw!
    Prettige feestdagen gewenst, grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten hoor en voor jou ook gezellige kerstdagen.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi al die tinten blauw. En wat is de achtergrond goed gelukt.
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten heb je gemaakt. Fijne feestdagen gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten gemaakt, best wel veel werk
    Goede en Fijne kerstdagen gewenst.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten. Blauw is voor mij echt de kleur voor de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, leuk om zo'n kaart te ontvangen :)
    Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Ik wens je fijne dagen met veel vogeltjes om je heen....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten!!! En wat leuk, vogeltjes.
    Fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb je speciaal voor mij een uitzondering gemaakt. Want mijn kaart is groen!
    Je wist dat ik geen blauw mens ben. Maar je blauwe kaarten zijn wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind ze Super deze kaarten Elizabeth, heerlijk om ze te maken
    en geweldig altijd om een zelfgemaakte kaart te mogen ontvangen.
    En heel attent van je dat je voor Corrie die geen blauw mens is
    zoals ze zelf schrijft een andere keur hebt gemaakt, het zijn de
    kleine dingen die het doen.

    Geniet van mooie liefdevolle dagen......

    Groetjes,
    Josephine
    🎄🔴🎄🔴🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze prachtig geworden! De achtergrond combineert heel mooi met de blauwe vogels. De takken zijn door het scheureffect precies de final touch. En die stempels o de 2e kaart, mooi!
    De ontvangers zijn er vast heel blij mee.
    Fijne dagen Elizabeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaarten! Ik hou van de stijl en natuurlijk de kleur :). Fijne dagen voor jou en je gezin. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaarten. Fijne warme dagen voor jou en de jouwen, Elizabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi ! Wens je nog sfeervolle dagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaarten. Blauw is ook mijn favoriete kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een enorm leuk en gezellig blog heb je.!
    Ik kom er bij toeval(wat heet) op terecht.
    Alvast alle goeds voor 2019 en blijf vooral bloggen.
    Hartelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...