Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 2 oktober 2015

Even delen ...

Genieten jullie ook zo van het prachtige weer?
Het maakt niet uit of het nu 's ochtends vroeg, midden op de dag of rond de schemering is; heerlijke atmosfeer en schitterende luchten van strak blauw tot oranje-rood!



DH maakte gisteravond deze foto van de Merwede met ondergaande zon ...


Van een heel andere orde is de opmerking van zoon-lief (20), die gepaard ging met een big smile toen hij m'n stapeltje blaadjes uit de kringloop zag liggen:


"Eh ...., ik heb liever niet dat je zulke blaadjes koopt!" 


24 opmerkingen:

  1. Hahaha! Geweldig, zo´n zoon!
    De Merwede is prachtig........zoon heeft gelijk ;-) dat is mooier om te zien :-)
    toch genieten van je bladen, altijd leuk toch?
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, die zoons weten wat, ik word ook nog regelmatig om mijn oren geslagen met woorden die ik vroeger tegen hem zei :-).
    Prachtige foto, zo mooi zijn die avondluchten, die van de ochtend ook, maar die zie ik niet altijd meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto van de zon!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier geniet ik ook zo van de zon, echt een cadeautje om in de namiddag nog een paar zonnestralen op te pikken. Vandaag is het geloof ik de laatste dag, geniet er van. Fijn weekend, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik probeer ook elke middag een poosje in het zonnetje te zitten; even nog vitamientjes opdoen!

      Verwijderen
  5. Ik moet dan toch ook die paar stappen eens zetten om bij de rivier te gaan kijken.
    Zo dichtbij en zo mooi.
    Ja, hier onderwijst met de ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, ja, wie de bal kaatst..... :-D
    Mooie foto heeft je man gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige foto van de ondergaande zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto, het wordt tijd dat ik naar Nederland kom, ik verlang naar deze vergezichten. Ja, die zonen, die houden je wel bij de tijd met hun opmerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, we lijken altijd te verlangen wat net niet binnen ons bereik ligt...
      Ik vind het weer jammer om je Frankrijk/Ardêche foto's en belevenissen straks te missen...

      Verwijderen
  9. hahahaha, wat een grapjas die zoon van jou ;-) En de foto is prachtig. Nog even genieten dit weekend van het mooie weer... ik hoorde dat het daarna weer iet minder wordt...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha ha .......grappenmaker .....mooie zonsondergang

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh... die Merwede..... HEIMWEE!!!!!
    Zo mooi!
    Dank je wel voor deze prachtige foto!!
    Die ga ik opslaan en een keer mooi uitprinten!

    Enne... het was bij ons vroeger al zo: als je je kinderen stilletjes gadesloeg als ze aan het spelen waren dan hoorde je je eigen uitspraken terugkomen...
    Het blijkt dat het met 20-jarigen precies zo gaat.... alleen dan directer! ;-)

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker ding die zoon van jou. Weet moeder op rechte pad te houden, haha. Hele mooie foto. Gr. Dientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaha, die zoon van jou is grappig! Ik dacht dat ie er juist blij mee zou zijn :-).
    Of hij is misschien bang dat het zijn moeder op ideeën brengt ;-)?
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. :-))))))
    Prachtige foto van de Merwede!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihihi van je zoon moet je het hebben ;-)))
    En wat het licht de laatste dagen betreft : prachtig hé... Wanneer ik maar kan, zit ik buiten te genieten ! Elk moment van de dag is een pareltje !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is echt een cadeautje dit prachtige weer, ik ben wel de hele dag binnen maar wat ik door het glas zie is geweldig. Allemaal goede vibes voor de komende winter.
    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige foto. Ja het is echt genieten dit weer. Zowel gistemorgen als vandaag kwam de zon prachtig op. Ik reed naar Almere over de Hollandse brug en zag een vuurrode bal verrijzen uit het Gooimeer. Prachtig. Helaas kun je daar niet even parkeren om een foto te maken. Vanmiddag heb ik nog even van de laatste zonnestralen genoten in mijn nieuwe tuin. Heerlijk.
    Haha zoiets zou mijn zoon (21) ook gezegd kunnen hebben! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze plaatjes krijg je alleen maar in het najaar......zooo mooi !!

    Fijne zondag

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi hè, die luchten? Ik geniet er echt van. Mooie foto!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tja, leg dat maar eens uit....... maar dat is jou wel toevertrouwd.....Super mooie Herfstluchten deze dagen, hier is het ook genieten......
    Herfstige steekjesgroetjes van huis tot huis

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hahaha, geweldig die zoon van je! Wat een humor ;-)
    Het plaatje van de Merwede is schitterend...supermooi :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige foto... kon zo bij ons aan de ijssel zijn... Leuk wat je op mijn blog schrijft over dat wennen om met rondbreinaalden te werken. Herken ik wel...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...