Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 31 maart 2015

Journal 52 ... met terugwerkende kracht

Misschien weten jullie nog wel dat ik mee deed met Journal 52, waarbij je elke week een onderwerp krijgt waarmee je aan de slag gaat in je art journal.
Door het overlijden van m'n vader heeft dat art journal een poos helemaal stil gelegen.
Bij deze wil ik jullie heel hartelijk bedanken voor alle mails en de reacties op m'n vorige blogbericht.
Meeleven doet goed en er is ook veel herkenning bij degenen die het zelf hebben mee gemaakt.

Maar ik wilde toch graag verder gaan met m'n gestelde uitdaging.
Dus ging ik aan de slag en vandaag laat ik jullie in één keer week 8 t/m 12 zien.



Week 12: Inspiration board. Waar haal je je inspiratie vandaan?




Week 11: Just write ..., een leuk thema, schrijven, krabbelen, versieren ... het kan allemaal.




Week 10: Coloring Book inspiration ... de vogels (alvast een knipoog naar de lente) komen uit m'n kleurboek en de achtergrond maakte ik met pastelpotlood. Beide bladzijden zitten naast elkaar. De groene vogels kregen een roze achtergrond en andersom.




Week 9: artistieke beperking ... Werken met één vorm en eventueel één kleur, naar keuze meerdere technieken. Ik heb gestempeld m.b.v. een vierkant doosje met afgeronde hoeken, er is gewerkt met softpastel en veegtechniek. 




Week 8: Aroma therapy ... Veel deelnemers waren in de weer met luchtjes en planten, maar ik dacht aan de heerlijke geur van klaargemaakt eten als je thuis komt ... Soms ruik je het al in de straat..
Soepen en stoofschotels zijn bij mij wel favoriet!

Zo, en nu kan ik meteen door met het volgende onderwerp. En vrijdagavond komt er al weer een nieuwe!

12 opmerkingen:

  1. Ik had je vorige blogje gemist. Heftige tijden achter de rug, las ik. Fijn dat je nu weer zin krijgt in ontspanning voor jezelf. Veel sterkte nog. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je je hiertoe weer kunt zetten. De pagina's zijn mooi,kleurig geworden. Groet, Dientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik had nog niet gereageerd op je laatste blogje, omdat het bij mij weer allerlei emoties opriep. Mijn vader overleed drie maanden geleden. Door jouw verhaal kwam het allemaal weer terug. Ik wens je veel sterkte de komende tijd en creatief bezig zijn geeft je dan veel steun. Leuk om jouw uitwerking van de thema's te zien! Het is zo leuk om te zien, hoe verschillend iedereen het uitwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, maar dat kan ik goed begrijpen hoor Irene... En voel je ook niet verplicht om te reageren als je het niet 'kunt'.

      Verwijderen
  4. Mooi ! En goed dat je je gedachten probeert te verzetten...
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi overzicht. De gestempelde doosjes vind ik mooi bedacht. Bij het lezen van de Aroma Therapy schoot ik in de lach: daar kan menig psycholoog zijn of haar voordeel mee doen :-)
    Veel plezier met de volgende opdrachten.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je weer zin hebt in deze dingen Elizabeth!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk, meis, dat je weer de creativiteit voelt opkomen! Leuk zo'n journaal: ik zou het niet kunnen! Ben niet zo creatief!!
    lieve groet, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je inspiratie is er nog, ik vind je vogeltjes zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je laat weer leuke werkstukken zien, keep up the good work.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...