Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 30 september 2016

Babyvestje

Al voor de verhuizing was ik begonnen aan dit leuke vestje. Het was ook eigenlijk bedoeld als een gemakkelijk breiwerkje tussendoor terwijl de andere hobbyspullen in dozen zouden zitten ..

Het is gebreid volgens dit gratis patroon van Ravelry.
Ik heb alleen wel het gehaakte randje rondom laten zitten omdat ik het niet zo bij mijn versie van het vestje vond passen.
Het garen is Bianca van de Wibra en ik gebruikte pennen nr. 3,5.
Onze lieve Biene mocht het vestje even showen, maar het is de bedoeling dat er een echte baby (moeder) blij mee wordt gemaakt!



Bovenstaande foto maakte ik nog in m'n hobbykamer van het 'oude' huis. Een totaal andere lichtval en je ziet hoe de kleur afwijkt ...


In de zomervakantie breide ik verder aan het vestje. Maar zoals altijd duurt het dan wel weer even voordat het ècht af is. Strikje op de achterkant en knoopjes aan de voorkant ...


Nou vooruit dan, Biene mag er even een slaapje in doen ...


20 opmerkingen:

  1. Wat een lief vestje, maar ook wel een beetje stoer, de kleur en het split op de rug!
    Er is straks een mama heel blij mee en ook de baby gaat er van genieten!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig vestje :) Leuk dat je het afgemaakt hebt, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beeldig vestje Elizabeth! Daar is de moeder vast heel blij mee. Popje vindt het natuurlijk jammer dat het straks weer uit moet...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk geworden! Wat een mooi kleurverloop ook! Ik heb deze kleur voor een omslagdoek gebruikt, dan ziet het er heel anders uit.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi vestje mooie kleur garen leuk dat biene het even aan mag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief vestje is het geworden. Mooie kleur ook. Ik hoop maar dat Biene het vestje wil afstaan straks als de baby er is....

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, wat een mooi, schattig vestje! Eenvoudig zeg je????? Ik vind het er best ingewikkeld uitzien. Het zal in ieder geval een baby heerlijk warm houden en daarmee een moeder blij maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi vestje, apart met die split. En nu maar hopen dat Bienne niet moeilijk gaat doen. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig vestje en een verrassende achterkant. Heel erg leuk.
    Fijn weekend.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een SUPER mooi vestje Elizabeth, daar zal de
    moeder van het babytje heel erg blij mee zijn.
    De kille tijden staan weer voor de deur.

    Handig zo'n pop als Biene, daar kan je alles mooi
    op uit proberen voor de maat van een baby.
    Mooie kleur en materiaal heb je gebruikt, een toppertje!!!

    Geniet van een heerlijk weekend,

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief vestje, prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt schattig***!!! Wat een lief vestje, lijkt me heerlijk om te maken. Een juweeltje, daar ga je vast en zeker iemand heel erg blij mee maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief vestje. Het staat Biene geweldig, jammer voor haar dat ze het niet mag houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaaaaf vestje! En een mooie kleur!
    Zo knap dat je zoiets moois kunt breien.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de achterkant bijna nog mooier dan de voorkant.
    Heerlijk zo'n breiwerkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een super schattig vestje. Ik vind de kleur ook heel mooi.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief vestje, daar maak je iemand vast weer blij mee.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig vestje; zeker dat strikje op de achterkant vind ik heel mooi.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi vestje. De kleur in het nieuwe huis is mooier😉

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...