Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 20 april 2018

Verliefd


Al een week niet geblogd...
De dagen vliegen voorbij en zijn gevuld met van alles en nog wat.
Natuurlijk heel vaak even bij Guus om het hoekje kijken!
De kraamtijd is alweer voorbij en het gaat heel goed.
Hij slaapt heerlijk, drinkt goed, is tevreden en ontspannend en huilt alleen maar even als er iets is.
Het is aan alle kanten genieten.
En ik kan werkelijk niet genoeg van het mannetje krijgen...
Dat mondje..., oh... kijk nou toch eens wat een lange nageltjes hij krijgt...
Blote voetjes, mooie teentjes..
Ik ben gewoon verliefd!


Ik had een 10-dagenmand voor Petra gemaakt en voor elke dag een thema bedacht; (voor)lezen, spelen, verwennen, slapen, onthouden, aankleden, ontdekken, spetteren, eten, opruimen.
De cadeautjes sloten steeds aan bij het thema van de dag.


Het witte kabelvestje was gelukkig ook nog op tijd af. Ik heb een nieuw vestje gebreid, omdat bij het eerste exemplaar de voorpanden te smal waren...
Biene moest maar even showen voor de foto. 


Maar er is al weer een nieuw vestje/jasje in de maak. Ik kwam mooi garen tegen en deze kleur staat Guus zo leuk, dus ...




26 opmerkingen:

  1. Heb dit heerlijke mannetje al op een foto mogen zien, en kan me zo goed voorstellen dat je verliefd bent.
    Heerlijk hè, verliefd zijn, vooral als het niet op de buurman is maar op lieve kleine Guus.
    Biene lijkt best een beetje op hem, dus staat haar het vestje ook heel leuk.
    Nu weer een volgende..... dat is vast niet het laatste wat je voor hem maakt :-)
    Geniet maar fijn!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Guus, die oma helemaal laat smelten. Mooi. Geniet ervan. De tijd gaat snel genoeg. Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, zo verliefd zijn op je kleinkind, mooie kabelvestjes maak je, staan vast heel stoer. Geniet er maar van nu hij nog zo lekker klein is, ze groeien zo hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi mannetje, gefeliciteerd en geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto van Guus Elizabeth, en wat zie je
    in zo'n korte tijd al verandering bij zo'n kleintje.
    Hij ziet er heel tevreden uit en fijn dat hij zo goed drinkt.
    Kan me helemaal voorstellen dat je verliefd ben op dit wondertje.
    Je vestjes worden mooi, en zo luk de 10-dagenmand met cadeautjes
    die je had samengesteld.

    Wat maakt het uit dat je even minderblogt, Guus is nu gewoon het
    allerbelangrijkste toch.
    Geniet met volle teugen!!!

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje. En inderdaad kijkt hij tevreden en ontspannen. Leuke mand heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk om te lezen dat je zo geniet.
    Lekker blijven doen hoor.
    Wat een leuk idee, die kraammand met de thema's.
    Dat gele vestje lijkt mij echt zó leuk worden, stoer en toch lief. Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet er maar lekker van, het gaat allemaal zo snel. Op de foto te zien is het een heel tevreden manneke, en ook een heel mooi manneke, fijn dat alles zo goed gaat met hem en zijn mama. Wat een leuke cadeau's zie ik voorbij komen! En heerlijk dat hij ouders heeft die een gebreid vestje van oma leuk vinden (ik ken iemand die heel mooi kan breien maar toen ze oma zou worden gaven de kinderen aan beslist geen gebreide kleding te willen voor de baby, vond het zo sneu voor haar).
    Natuurlijk kijken we allemaal uit naar een nieuw blogje van je, maar heel begrijpelijk dat je daar nu minder aan toe komt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan me je verliefdheid zo goed voorstellen. Guus is een prachtig mannetje en inderdaad alles is lief. Die teentjes, die voetjes, die vingertjes en dat gezichtje met zoveel uitdrukkingen! Heerlijk. Geniet er maar van. Zo fijn dat je vaak even langs kunt gaan!
    Terwijl ik dit schrijft ligt onze Arthur naast me te slapen. Hij is net in bad geweest, ruikt heerlijk naar de Zwitsal, en ik kan er geen genoeg van krijgen om naar hem te kijken. Het is zo lief!
    Dus geniet maar van je mooie kleinzoon en wees maar lekker verliefd. Kostbare momenten. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat verliefde snap ik wel hoor; ik smelt al bij het zie van de foto alleen.😊
    Heerlijk dat alles zo goed gaat en wat lekker dat je zo dichtbij woont dat je regelmatig even kan gaan kijken!
    Wat een leuke mand en wat een leuke vestjes: geniet maar lekker oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb zo een vaag vermoeden dat jij de komende maanden vooral babykleertjes gaat breien ;-) En genieten van dat schattig mannetje! Wat fijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, logisch toch dat je verliefd bent, ik snap het wel hoor ;)
    Wat een lieverd en wat een mooie foto!
    Leuk de mand die je gemaakt hebt en wat fijn dat het goed gaat :)
    Geniet er maar van, ik ben super blij voor jullie.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk mannetje, kan me voorstellen dat je verliefd ben. Die eerste tijd is zo mooi, geniet er maar van. Leuk, de mand die je maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ligt hij daar tevreden. Hij lijkt wel lol te hebben in zichzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja ha ha zo n lief kereltje daar moet je,wel bij stil staan ik snap het helemaal geniet ervan oma dat doe ik namelijk ook nog steeds,elke week weer

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie foto van tevreden Guus.
    Prachtige creaties maak je voor hem, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh een hele trotse oma. Lekker genieten hoor ze zijn echt zo groot. (dan is het natuurlijk nog even goed genieten hoor) Wat een leuk idee om een kraammand in verschillende thema's te doen. Ga ik onthouden.. Mooie foto ook van het manneke.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel lief jullie kleinzoon, zo mooi rond gezichtje. Geniet er van, en je breid lieve vestjes.Mooie mand had je gemaakt. Ik heb voor alle 13 kleinkinderen een mand gemaakt, en borduurde een schilderij.
    Toen quilte ik nog niet.Bij de 2, 3 , of 4 de baby, maakte ik ook cadeautjes voor de broertjes of zusjes.
    Fijne zondag nog.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi, lief, prachtig!
    Geniet ervan!
    Lieve groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Och, wat een schatje is de kleine Guus! Die bolle wangetjes.... En wat heerlijk, dat het zo goed gaat allemaal. Je hebt ook een schitterend kraamkamer gemaakt, je schoondochter heeft er vast erg van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk, de verliefdheid spat van het scherm!
    En ik kan het me helemaal voorstellen als ik dat mannetje zie.
    Wat heb je een prachtige mand gemaakt, leuk met al die thema's.
    Dat geel staat hem volgens mij zo goed omdat het zo te zien zo'n zonnig kereltje is. Ik denk dat dit toch wel de keukste werkjes zijn, voor zo'n kleintje kleertjes en speeltjes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi vest voor een mooie kleinzoon. En wow, die mand gaaf hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O wat lief. Je hebt er een nieuwe hobby bij!
    Geniet maar van het kleine kereltje. Voor je het weet ....
    Lieve kleertjes maken gaat snel in deze maatjes.
    Mooi vestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk om oma te zijn van Guus, het is ook zo'n lief mannetje om lekker verwend te worden.Veel liefdes plezier ❤❤❤❤

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...