Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 31 mei 2016

Een gluurder ...


Hé Spooky ... wat zie je daar?
We waren toch zo lekker aan het spelen?
Heb je geen zin meer?
Tja, zo ging het zaterdagmiddag. In één keer was ik de aandacht van de poes kwijt.
Dus ik ging maar weer verder in de keuken.
Totdat ik een gegrom hoorde.
Ja, we hebben soms net waakpoezen hoor ...
Ik dacht 'laat ik toch maar even gaan kijken' ... 
Ze verdedigen hun territorium altijd goed, maar misschien moet ik toch zien wat er nu weer aan de hand is ....


Eerst zag ik het nog helemaal niet. Ik keek naar de grond, en verwachtte daar een vreemde kat te zien of een hondje voor de opening in het gaas naast de poort ...
Ik volgde de blik van Spooky, omhoog...


Nou, geloof me of niet ... Ik begon ook te grommen...
'Hé, wat moet dat daar?'
Er kwam geen antwoord. Ik kreeg een strakke blik, meer niet.
En toen kwam die dekselse Sterre snel tevoorschijn vanachter de kliko.
Ze klom behendig omhoog in de heg ...


Ik stond erbij en keek er naar ...


Ze roetsjten naar beneden en gingen er lekker bij zitten. De brutaliteit!
Ze negeerden me volkomen, wat ik ook zei ..



Wat gaan we nu beleven?


Wil je nog meer poppendag? Kijk dan bij:


20 opmerkingen:

  1. ja, ja, liefde hou je niet tegen hoor.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jee, o jee, wie weet komen er kleine Sterretjes over 9 maanden.
    Of dragen poppen korter? :-)
    Ik geef haar geen ongelijk hoor, het is echt een lekker stuk waar ze verliefd op is geworden. Maar waar heeft ze hem ontmoet???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk! Hoe oud is Sterre eigenlijk? Valt dit onder Kalverliefde of 'echte liefde? :-) Waar zou ze deze kanjer hebben 'opgescharreld'? Ik ben reuze benieuwd hoe deze lovestory zich gaat onwikkelen!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je let even niet op of er staat een vrijer op de stoep, nou ja stoep. Wat een stiekemerd die Sterre. Pubertijd al voorbij? Sterkte ermee, ik denk dat je je handen er aan vol krijgt. Is eigenlijk wel een lekker ding, zou ik ook niet snel laten gaan, haha. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet er hard om lachen. Wat een toestanden daar toch bij jou. Maar ja, als het echte liefde is, houd je ze echt niet tegen.
    Ik hoop niet voor Sterre dat de andere poppen jaloers worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O jee, succes met het verliefde setje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha wat een heerlijk verhaaltje, ik zit echt te genieten,
    en vooral omdat ik jou in gedachten druk in de weer zie
    om er van die prachtige foto's bij te zetten.
    Wat zal je daar met veel plezier aan gewerkt hebben.

    Het is een heerlijk stel zo samen, ben benieuwd naar
    het verdere verloop van dit liefdevolle verhaal, hahaha.

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O o ze houden je wel bezig, die Sterre, ook nog verliefd en het is al zo'n pittige tante :)
    Hounhaar maar goed in de gaten. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O,o, ik zal eens zoeken of ik een patroontje van een chique pak voor hem kan vinden. Voor als hij haar een aanzoek gaat doen..... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeioei, dit lijkt een beginnende romance!! Keiverliefd zijn ze, dat zie je zo! Hou ze maar wat in de gaten, grappig, maar toch ook weer herkenbaar van toen wij jong waren en ook zoiets deden. Maar als hij blijft komen, zou ik hem toch ook nieuwe kleren geven, dit is echt maar niks.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is er mooier dan dat je grote liefde voor jou over het tuinhek klimt en grommende poezen negeert. Dat moet wel echte liefde zijn Sterre! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha ha, is het is een zomerliefde of is het een blijvertje!
    We wachten het weer af.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vrienden voor het leven....dat zie je zo!
    Groetjes, jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb verdrietig nieuws. Omdat ik met vakantie ga zal ik je berichten van je/jullie huisgenootjes even niet meer kunnen volgen en dat vind ik wel erg jammer. Ik beloof je, Elizabeth dat ik na onze vakantie weer alles ga volgen want ik vind het veel te leuk.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh oh, hoe zal dit nu weer verder gaan. Even afwezig geweest, maar nu weer bijgelezen en extra alert op de dinsdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. aha misschien een bruiloft in het vooruitzicht?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waarom schrijf je geen kinderboek? Je schrijft zo mooi. Ik lees alles en verheug me er op wanneer je wat op je blog schrijft. Zelf heb ik geen blog maar wie weet begin ik er nog eens aan. Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...