Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 16 februari 2018

Katrien Duck

Mijn jongste nichtje (13) is jarig op Valentijnsdag. Maar omdat ze een lange dag school had, vierde ze vandaag haar verjaardag.
Ze is best wel een beetje bijzonder voor me, soms heb je een echte klik met elkaar hè..


Woensdag feliciteerde ik haar al via Whatsapp met dit fotootje...
En al eerder stuurde ik een sneak preview:


Ze had nl. aan mij gevraagd of ik Katrien voor haar wilde maken. En natuurlijk wilde ik dat wel doen...


Twee jaar geleden maakte ik Donald voor haar, en ze heeft hem nog steeds staan hoor...
Beide Duckjes haakte ik volgens het patroon (Spaans) op deze blog.

 En daar is ze dan ...
De strik heb ik naar eigen inzicht gehaakt, vond ik leuker dan een stoffen strik.
En in haar snatertje heeft ze nog geld, zodat nichtje zelf iets leuks kan kopen.

Het was weer erg leuk om deze amigurumi te haken. En als je een vertaallijstje bij de hand houdt, dan is het Spaans geen belemmering.


Katrien is wel een schatje hoor, en ze is ook dol op Boofy... 
Ik had een mandje uit de kringloop gehaald en dat werd dus meteen al ingepikt!

22 opmerkingen:

  1. Mooie Katrien. Leuk setje bij elkaar. Ze zal er zeker blij mee zijn. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeautje! Nu is het beroemde koppeltje compleet.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ze goed gelukt 👍🏻 Ik heb Mickey met een Spaanse beschrijving gehaakt, net wat je zegt, is wel te doen. Fijn dat je nichtje zo blij is met wat je maakt.
    Groetjes en een fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel goed geslaagd jou Katrien Duck.
    Leuk om je je tiener nichtje te verwennen
    Fijn weekeinde Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig geworden die leuke Katrien.
    Gezellig dat ze nu naast Donald kan zitten. Je nichtje vast heel blij gemaakt.
    Poesjes en mandjes..... die willen altijd wel samen zijn.
    Ze mag het mandje toch wel houden hè??????
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cadeau! En ja, prima te doen, haken in het Spaans :-D Zo heb ik Garfield gehaakt.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een schatje is Katrien. Wat zal je nichtje daar blij mee zijn! Leuk ook die gehaakte strik, is inderdaad veel leuker dan een stoffen strik! Veel geef plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave Katrien en ook Donald mag er zijn. Een mooi stel bij elkaar waar nichtje heel blij mee zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig lief kado, en echt SUPER gelukt, wat zal je
    nichtje hier blij mee zijn. Arme Donald heeft wel twee jaar op
    zijn Katrien moeten wachten, zijn grote liefde ;-)
    En dan ook voor je nichtje nog wat centjes om zelf te kunnen
    besteden, ook daar zal ze heel blij mee zijn.
    Wat ben jij toch een lieverd omdat allemaal te maken voor.....
    wel iedereen denk ik zo.

    Geniet van een heerlijk weekend.....

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, wat is Katrien leuk geworden! Geweldig dat je nichtje daar speciaal om vraagt, dat maakt jullie band nog sterker.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat zijn ze leuk! Ga gelijk weer terug in mijn eigen jeugd. Ik had als baby een plastic Donald Duck...zoals jou gehaakte, dan alleen van plastic. Ik drukte er als baby altijd met mijn voetjes tegenaan...tot ergernis van mijn ouders. Deze is na jaren weer opgedoken en ik kreeg 'm toen terug toen ik een jaar of 18 was. Vond het zo ontzettend leuk. Helaas ben ik 'm in al mijn verhuizingen verloren en dat vind ik heel jammer. Dank je voor even deze flash back naar mijn jeugd.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hield wel de spanning er in voor je nichtje. Nu heeft ze een super gaaf stel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ja Donald! Dat weet ik nog, hij heeft vast extra indruk op me gemaakt 😊. Wat leuk om er een Catrientje bij te maken (en dan gelijk spaanse les te hebben 😂).
    Wat dat speciale gevoel voor het nichtje betreft: ik herken het, ik heb ook zo'n nichtje! Ach een beetje vportrekken mag, toch? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf is dit duckie . Maar een spaans patroon vertalen ?? Brrr.... heel knap gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zelfgemaakte kadootjes blijven het leukste.
    En dankbaar is nichtje ook, oom Donald staat tenslotte ook nog steeds.
    Nu kunnen ze gezellig samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk zo n tante die dat goed kan ,mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie Katrien Duck, daar zal ze blij mee zijn, mooi naast Donald.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf cadeau heb je gemaakt en leuk voor Donald dat hij nu zijn vriendinnetje ook heeft. Iedereen blij.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ziet er prachtig uit, was ze vast heel blij mee.
    chapoo gedaan, k'zou zelf nie weten hoe hieraan te beginnen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...