Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

woensdag 13 december 2017

Waar blijven die klosjes?


M'n vierde aflevering vandaag over 'klosjes'... Spooky heeft er voor gezorgd dat ze de achterliggende weken warm bleven.


Omdat ik wat andere dingen voorrang had gegeven, zijn er maar 9 nieuwe klosjes bijgekomen die helemaal af zijn...


In m'n blikje liggen er nog een aantal 'half' af... Want ik vond onverwacht nog wat restantjes in een vergeten doos op zolder... Hoe leuk is dat!


En toen kwam ik er ook nog achter dat ik de vorige keer een baan van 4 klosjes vergeten was aan het topje-in-wording te zetten...

Maar vanaf nu is het 's morgens vroeg weer klosjestijd!
Alleen denkt Spooky daar anders over en zij ziet deze tijd als 'me-time'...



Kom op Spook, het is nu wel weer eens mooi geweest met kroelen; geef die bril aan het vrouwtje terug, anders ziet ze geen steek....
Zo, nu kan er tenminste gewerkt worden!

Maar niet voor lang.. er is er één jaloers geworden...


Oh, jaag me nou niet weg ... lijkt Boofy te denken...
Nee, dat kan ik ook niet!
Maar of het nu zo lekker ligt in dit mandje; doosjes, bakjes, speldenkussen, onderzetters...
Poes denkt er anders over. De hele morgen ligt ze in het mandje te slapen.


Geen denken aan dat ik vandaag nog de kans krijg om het topje groter te maken.
Ik kan maar beter verder gaan met nieuwe klosjes!


19 opmerkingen:

  1. Owww wat een boefjes zijn het toch. Ik heb even bijgelzen en ben verliefd op die leuke huisjes uit je vorige post. Die ga ik ook eens zoeken in de bieb.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo ik heb nu je blog bij gelezen, wel zo gezellig en wat mooie foto's overal van,
    De huisjes zijn heel leuk.
    De deken afmaken is een hele klus, maar je zet door.
    Klosjes zijn allerliefst, ja je poes plaagt je even.
    maar vrouwtjes is baas toch.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig ligt Dientje niet boven op mijn werk, maar het liefst op mijn schoot. Maar dat is nog geen garantie dat je fijn kunt werken. Ach en als het echt moet, is de baas nog altijd de baas.
    Succes met de klosjes. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig, weer nieuwe klosjes maken :)
    Je hebt in ieder geval gezelschap :)
    Wie weet hopen ze stiekem dat het een quilt voor hen wordt ;)
    Groetjes en een fijne avond, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig is dat toch, dat we ons steeds aanpassen aan wat onze dieren willen. Ach, we zijn gewoon slaafjes van ze. Zij zijn de baas en dat weten ze hoor die duveltjes.
    Misschien een mandje met een oud lapje klaarzetten als alternatief?
    Maar dat werkt vast niet, ik ken ze.
    Ik mis jouw gezellige poppen avonturen eigenlijk. Die hebben ook aandacht nodig en misschien wel nieuwe kleertjes?
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb eens een quilt gemaakt van stalen van meubelstoffen. Wat was dat werkstuk in teek,,toen ik er mee bezig was! Op dezelfde manier als bij jou: er op liggen, op de lossen stukken liggen, alles heel ongemakkelijk. En toen hij klaar was, gingen ze ergens anders liggen.... Maar mandjes en bakjes zijn natuurlijk helemaal het einde! Zelfs al ligt er een speldenkussentje in - daar liggen ze overheen als broedse kippen!
    De blokjes worden trouwens erg leuk, gewoon even door zetten: grabbelen onder een warm lijfje. Misschien gaan er dan iemand even aan de kant ❤️😀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het toch gaaf die poezen. Maar zo schiet het werk natuurlijk niet op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn toch om op te vreten die pluisjes, heerlijke eigenwijsjes
    die precies weten hoe ze de aandacht krijgen waarvan zij denken
    dat ze er recht op te hebben. En kroelen is ook zalig natuurlijk.

    Tsja.....werken aan de klosjes laat dan even op zich wachten.
    Het gaat prachtig worden, de kleuren en alle verschillende soorten
    lieflijke lapjes, leuk dat je er nog een aantal in een vergeten
    doos tegenkwam.

    Dat kopje van Boofy spreekt boekdelen, zo leuk om te zien hoe hij opgerold in het mandje ligt. Vroeger heb ik ook twee katten gehad,
    eentje was een angora kat en die kroop met zijn grote lijfje en lange haren altijd in een piepklein broodmandje waardoor je het mandje niet meer zag, echt koddig om te zien.
    Succes met de vorderingen van de klosjes,

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede namen hebben ze, echt een spook en een boef ;-)
    Leuke foto's!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, zo typisch, die poezen! Heel herkenbaar! Ze kruipen op de gekste plaatsen om te slapen! Hier ligt er soms eentje op de digibox van de tv (lekker warm, maar wel hard ) of in een rieten mandje met allemaal spullen die echt niet comfortabel zijn.
    In elk geval zien je klosjes er leuk uit en wat fijn om nog verloren schatten tegen te komen die je kunt gebruiken. Hopelijk mag je snel verderdoen van die 2 kattendeugnieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk Elizaabeth, hoe leuk je schrijft. Ik kan de kat geen ongelijk geven want wat het vrouwtje in haar handen heeft gehad is nog zo lekker warm en daar hou ik wel van ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, wel heel gezellig zo samen met zijn allen. Leuk hoor de klosjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha ha gezellig zo samen maar of dat op schiet. Elke dag een klosje en het komt vanzelf af.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een gezellige beestenboel bij jou. Alhoewel het handwerken niet echt opschiet zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn het toch schatjes! Had vroeger ook 2 poezen en vond die ook steeds terug op de meest gekste plaatsen die je kon denken.
    Toch leuk die klosjes :-))

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Poezen en handwerkmandjes, het wil wat! Nee, het lijkt mij ook niet lekker liggen, maar Boofy bevalt het blijkbaar wel! En Spooky, zo herkenbaar, ze maakt gewoon haar eigen "me-time", alsof ze weet dat je geen steek verder komt zonder je bril!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat maak je toch veel verschillende dingen, het is gewoon heerlijk om door je blog te struinen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ตารางคะแนนลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...