Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 18 maart 2017

Mix 'n Match ...

Vorig jaar startte de CAL Mix 'n Match van Jolanda en Naomi, en ik deed mee!
Wat een plezier heb ik daar aan beleefd.
Ik koos geen 5 of 7 kleuren, maar slechts 3 ... en dat pakte best goed uit.
Omdat ik net iets te weinig blauw had, heb ik de laatste paar toeren niet meer gemaakt.
De deken is eigenlijk ook lang genoeg!

Het duurde wel even voordat ik de rand haakte. Geen idee waarom dat zo lang duurde, maar soms gaat dat zo. Als ik er geen zin in heb, dan doe ik ook het niet. Maar opeens begon de deken naar met te lonken en pakte ik hem van de plank!



Gehaakt met Royal van Zeeman en haaknaald nr. 5. Ik gebruikte bijna 10 bollen van 100 gram.



Helemaal klaar! Heerlijk om onder te kruipen als het even wat fris is ... Hij mag op de veranda over de schommelstoel hangen t.z.t ...


De afgelopen week was het weer prachtig om foto's te kunnen nemen. 
Het was ook weer om heel veel buiten te zijn!
En in de tuin te werken en plantjes te potten ...
Hebben jullie ook zo genoten?


26 opmerkingen:

  1. Wat een fijne deken en die kleurtjes zijn helemaal mijn stijl. Het was hier ook heerlijk de afgelopen week maar ik zat voornamelijk op mijn werk dus mijn tuin moet nog even wachten(:. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren en een mooie deken. Lekker om even fijn onder weg te kruipen. Daar kun je echt trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zozeg, die is mooi geworden. Heerlijk op een frisse dag in de schoomelstoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm prachtig geworden in deze drie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty weer. Rustig door het kleurgebruik maar beslist niet saai. Mooi!
    En ja, heeerlijk weer geweest. Je ruikt de lente dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De deken is SUPER geslaagd Elizabeth, prachtig al die
    verschillende steken en de kleuren ogen verkoelend.

    Wat een geweldige foto van jullie poes ook.
    Tsja....het weer was gewoon een grote verwennerij deze week,
    ook wij waren druk in de tuin bezig er is zoveel te doen.
    Altijd puur genieten in deze periode van het jaar.

    Fijn weekend verder.....

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhhh... die is echt prachtig geworden!
    Vergeet hem straks 's avonds niet binnen te halen, anders vindt die kat van de buren er vast een heerlijk slaapplekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig. Op naar de volgende deken zou ik zeggen.
    Poes ligt er ook prachtig bij. Ik ben ook in de tuin bezig geweest en de buitenboel gedaan. Jammer dat het nu weer regent.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's! De deken is hélemaal geslaagd met deze kleuren.
    Krijg zin om er ook één te maken als ik dat zo zie...
    Wat een snoezige snoet van Boofy op die foto, om op te vreten ;-)
    Onze katjes genieten ook van het mooie lenteweer.
    Bella mag weer buiten, maar blijft uit zichzelf lekker dicht in de buurt.
    Fijne zondag, Sigrid x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De deken is prachtig. En afgelopen week heb ik zeker aantal keren buiten gezeten. Echt genieten van het zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat goed dat je hem af gemaakt hebt! En hij is zoooo mooi geworden! Meteen een goede bestemming, hoor ik al. Ik zie 'm al liggen...
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. M*O*O*I* geworden. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja zeker heb ik genoten! Zat in een hemdje in de zon mijn boterham te eten. Maar nu weer een winterjas aan :-(
    Maar we genieten binnen ook toch?
    Jouw deken is mooi geworden, zachte rustige kleuren en vast heel lekker warm.
    Zo mooi altijd om een quilt of deken over een hekje te fotograferen.
    Poesje ligt al klaar, die wil de deken uit proberen, en dan lekker met de pootjes er in "pompen".
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een plaatje is het geworden en dat met maar 3 kleuren. maar wel heel mooie kleuren goed op elkaar afgestemd

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem prachtig geworden
    En ja soms duurt het maar af komt het

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige deken is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie deken! En wat hangt hij daar prachtig over het landelijke hek.
    Ja, wij hebben ook genoten van het mooie weer, maar dat had je al gezien *Ü*
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat-is-tie-mooi Elizabeth, prachtig!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De deken ziet er super uit. Je zou hem haast gewoon op het hek laten hangen om er steeds weer neer te kijken.
    Wat ik mij wel af vraag "hoe de kwaliteit is van de Royal wol van Zeeman".
    Als ik er mee in mijn handen sta vraag ik mij af of ze niet erg gaat pluizen?
    Ja misschien ben ik wel een tut en ben ik bang voor pluizen die er niet gaan komen of heb jij er nog geen ervaring mee?
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap best dat je je dat af vraagt... Maar het valt mij erg mee. Ik vind de Saskia van de Wibra nog net een tikkeltje mooier, maar daar zijn veel minder kleuren van. Zeeman heeft erg mooie tinten. M'n vriendin heeft onlangs een deken met Stylecraft gehaakt en die pluist ook een beetje. We zien geen verschil met Royal... Alleen wel een verschil in centjes ...

      Verwijderen
  20. Je deken is mooi geworden. En qua kleur heb je het rustig gehouden. Ook wel een beetje mijn kleuren. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook met 3 kleuren kan je een pracht van een deken maken, hier is het bewijs! Dat heb je goed gedaan Elizabeth, hier ga je nog veel plezier van hebben.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi, zo met drie kleuren! En dat is ook een goede reden om te stoppen, dat een kleur op is. Op = op :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige deken geworden
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow wat een karwei zo'n deken. Maar zeer de moeite waard. Mooie deken

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...