Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 6 februari 2016

Patrick de Zeester

Toen ik bij Corrie voor het eerst Patrick de Zeester zag, vond ik het meteen zo'n leukerd!
En toen ik las waarvoor ze hem gemaakt had, werd ik helemaal enthousiast.

Koude Voetjes organiseert voor stichting Subajo het volgende project:


We gaan nu aan het werk voor het volgende project:  Zeester 2016. Iedere zomervakantie organiseert Subajo een dagje uit voor de kinderen van verschillende hulpverleningsinstellingen.  Hierbij krijgen ze ook een leuk aandenken mee.  Koude Voetjes hoopt 250 a 300 Zeesterretjes te maken in de vorm van Patrick de zeester voor het zomeruitje van 2016.  Kleine Patrick sleutelhangers voor de schoolkinderen en wat grotere knuffels cq. kussentjes voor de kleinere kinderen.

Lees meer: http://koude-voetjes.webnode.nl/blog/

Dus ik ging aan de slag met restjes die ik nog volop heb liggen. Met haaknaald 4,5 en Saskia van de Wibra haakte ik deze roze uitvoering ...





Maar wat viel Patrick groot uit! Dat is natuurlijk niet geschikt voor een sleuterhanger.
Nou ja, dan moet het maar een knuffeltje worden.
Ik besloot nog een kleine Patrick te haken, met katoen en haaknaald 2,5.
En nu werd hij dus een stuk kleiner!




Daarna strandde het enthousiasme helaas weer. Of beter gezegd; er kwamen weer nieuwe ideetjes voorbij.
Maar het voornemen is wel om nog een paar Patrickjes erbij te maken. Het duurt immers nog even voordat het zomervakantie is ...




21 opmerkingen:

  1. Het is zeker een leukerd volgen er nog meer ??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefie en een goed project ook.
    Lijkt me wel heel leuk om te doen.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een leukerd die Patrick en ook voor een goed doel. Ik ben benieuwd naar alle broertjes en zusjes die je nog voor hem gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes en ze lijken als twee druppels water op de echte. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk de zeesterren en dan nog wel voor zo een goed doel. Dat maakt het extra speciaal!

    Groetjes en fijn weekend.
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed!
    Ik denk dat ik er ook nog wel voor aan het haken ga...
    Leuk hoor! al die sterren.... voor kleine sterren.... ;-)

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Patricks mogen er wezen! 2 is al veel meer dan geen, dus goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan, en vooral een mooi initiatief!
    Patrick is stiekem mijn favoriet in de filmpjes van Spongebob :-)
    Fijne zondag nog, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is inderdaad leuk die Patrick al vind ik de serie echt vreselijk . En heel herkenbaar na een paar ben ik het vaak ook wel zat om te haken. Goed idee om het even weg te leggen. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk!! en een leuk doel ook. Weet zeker dat ze dit heel leuk gaan vinden.
    Ik ga ff naar de site misschien kan ik ook een zeester maken...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zowel groot als klein is welkom las ik op de Koude Voetjes site, dus je kan je lekker uitleven :-) . Ze zijn reuze leuk geworden, nu maar hopen dat de poppenfamilie niet jaloers gaat worden nu ze even minder aandacht krijgen :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zullen kinderen daar blij mee zijn, ze zijn schattig. Leuk, die vrolijke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grote of kleine sterren ze zijn gewoon heel erg leuk.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De zeesterren zijn heel erg leuk, leuke actie is dat. Had er nog nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi initiatief, geeft veel voldoening om dan een paar zeesterren te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel fijn initiatief en je maakte al 2 exemplaren, dus 2 kinderen kunnen al blij gemaakt worden. En er zullen er vast nog meer volgen, je kennende.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk patroon, ze zijn erg grappig. En ook nog is voor een goed doel.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...