Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 16 februari 2016

Oh no ....

Oh no ..., the dolls are sick ...
And now I must help!
Not with nursing, but to show something to you ....



I am Hippy and I live anywhere in the world. I travel a lot.
O ja, ik have natuurlijk Nederlands proberen trying speak!


Ik ben dus Hippy en ik ben een nichtje van Sterre. Toevallig kom ik even langs bij Elizabeth en toen ik snel naar boven liep, trof ik haar zo aan:


Snipverkouden ..., verstopte neus en bijna geen stem meer ... 


En ze was niet de enige met dergelijke klachten! 

Toch she wanted vertellen me something ... ,maar ik geen idee hebben what....
Na many veel pogingen, dacht ik te begrijpen dat ze het over haar fototoestel had.
Dus ik haalde dat tevoorschijn en ze knikte instemmend.


There are no veel foto's, maar ik denken dat ze dit wil laten zien ...



Ik snap er echt niets van, maak me normaliter ook niet busy om zulke kleinburgerlijke toestanden.
I am meer druk on de plastic pollution in de ocean ..., but she 's my niece ...

Oh, she calls me ...., eh.. ze wil wat water drinken. Ik ga quickly to her! Bye bye ...


Meer poppendag bij:


27 opmerkingen:

  1. De stakker heel veel beterschapjes en gelukkig is haar nicht er om voor haar te zorgen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A wonderful help you are, Hippy!
    Beterschap gewenst! En wij kijken weer uit naar het vervolg!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat zielig dat Sterre zo ziek is. Beterschap lieverd en wat fijn dat je nicht Hippy kwam en je verzorgde.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe verzin je het! Jij lijkt me een hele leuke juf.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het verhaal word steeds spannender, komt er binnenkort een verhuiswagen voorrijden of komt er een verbouwing?
    We wachten weer op het vervolg.
    En Sterre, laat je maar goed verwennen en verzorgen je bent erg ziek.
    Beterschap.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geluk dat Hippy er is en Sterre kan helpen nu ze ziek is. Maar ja, wat Sterre nu met die foto's zeggen wil, daar ben ik zo razend nieuwsgierig naar!
    Groetjes, Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is niet lief van mij, ik zit hier met een brede glimlach terwijl Sterre ziek is. Wat een geluk dat Hippy ter plekke is. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach ach, wat zielig toch dat de popjes allemaal ziek zijn.
    Gelukkig is daar de reddende engel.
    Maar nu weten wij nog niets..... die foto's..... gaan de popjes (en jullie ook) verhuizen? Is dit het nieuwe huis en de tuin?
    We moeten dus maar weer wachten tot de volgende week.
    Hopelijk zijn popjes dan weer helemaal beter, misschien even in de zon zetten? Wel voor het raam natuurlijk, anders bevriezen ze :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik me niet vergis, is er géén pop die Elizabeth heet? Dat betekent dus dat je zelf de griep te pakken hebt, wat naar voor je! Ik hoop voor je dat het snel weer wat beter met je gaat...
    Gaan jullie een waranda bouwen? Oh dat lijkt me héérlijk, zo'n plekje dat maakt dat je nóg langer buiten kunt zitten.
    Gaat dan meteen de hele tuin 'op de schop'?
    Nou, éérst maar beter worden, beterschap!
    Lieve groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, nee ... ik ben niet ziek hoor! 't Zijn Sterre, Barbera en Axel die door de griep geveld zijn...

      Verwijderen
  10. O, o, de griep waart rond! Wat vervelend voor jullie.
    Je maakt ons wel nieuwsgierig....Een overkapping waar je 's zomers lekker onder kunt zitten, kaarsjes aan, stukje kaas, glaasje wijn??
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zal het heerlijk rustig zijn bij jou, nu die druktemakers in bed liggen. Ik hoop alleen dat jij niet ook gevloerd ligt....
    Hm, lang leve Pintest: 1 +1 = waarschijnlijk nog steeds 2 ;-)
    Eigenlijk toch heel erg, he, dat we met ons allen zo ontzettend nieuwsgierig zijn, en steeds meer worden, whahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, 't is geen wonder ook dat jullie nieuwsgierig worden/zijn ...
      En mijn poppen hebben wel een erg fijn neusje voor dingen die ze opmerken en ze schromen niet om van alles met jullie te delen!

      Verwijderen
  12. Beterschap daar bij jullie. Het ziet er nogal ernstig uit. Lekker onder de wol en uitzieken....


    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach wat zielig, gelukkig dat Hippy langs kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat sneu, zo ziek en het bed moeten houden, niks zo erg als dat voor poppen! Gelukkig is Hippy langsgekomen om ze wat te verzorgen en hopelijk zijn ze nu snel beter. Wat ze met het fototoestel bedoelt zou ik ook niet kunnen bedenken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel beterschap!
    Maar Hippy, you don't help us one beetje. I think dat ik nu iets more weet, but eigenlijk I know no snars more. Very confusing. But you have gelijk for wat betreft the huge amount of plastic waste in onze oceans. I feel beschaamd about the human ras...
    Bye bye!
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die Hippy toch maakt ons alleen maar nieuwsgierig. Toch wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die problemen heeft met de knopjes van een foto toestel. Hoop voor de popjes dat ze snel opknappen want niets is zo erg als een zieke familie.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O jee, hebben we ook al buitenlandse poppen te gast, de wereld wordt steeds kleiner ;-)
    Ben benieuwd naar alle ontwikkelingen bij jullie :-) Beterschap voor de ziekenboeg, mmm zo lekker verwend worden is ook lekker ;-) Fijne week, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tsjonge jonge, het is me toch wat om zo ziek op bed te liggen. Juist nu ze op de goede weg waren wat betreft de ontknoping.
    Want volgens mij zie ik toch echt een zwart boekje met plaatjes.
    Ze hebben toch in je tas gezeten Elizabeth.
    Toch vind ik het zielig dat ze nu nog niets weten. Vooral nu ze ziek zijn. Je moet ze wel een beetje verwennen hoor. Gelukkig hebben ze wat afleiding aan nicht Hippy.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Hippy how sad that all the dolls are ill. Now we have to wait till next week before we here about the secret. Snif. And i am so terrible nieuwsgierig. Take care, lots of love Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat vervelend maar je wordt goed verzorgd begrijp ik. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is maar goed dat er hulp kwam voor de ziekenboeg!! Al die verkoudheid bij elkaar is een hoop werk! En zie die Sterre, kleine intrigante!! Is ze zelf gevloerd, stuurt ze er haar nicht op uit om ons nog nieuwsgieriger te maken!!
    Geduldig wachten op de volgende poppendag zeker ;-).
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ach de poppen ook al geveld door het griepvirus. Wat jammer dat ze net ziek zijn nu Hippy op visite komt. Raadselachtige foto's laat zij trouwens zien..... Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ach jee, die griep die weet wat, hopelijk zijn de poppen weer snel beter. En die plaatjes, ik geloof dat ik de goede kant op denk :-).
    Nog steeds afwachten maar.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...