Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 12 februari 2016

Dear Jane steekjes ...



Het is bijna een jaar geleden dat ik een blogbericht schreef over m'n Dear Jane die ik aan het borduren ben. Toen zag de lap eruit zoals hierboven op de foto.

Intussen is er wel wat bij geborduurd, maar zo hard als het in het begin ga ik nu zeker niet meer.
Het is maar goed dat Marjan het idee heeft opgevat om een borduurSAL te organiseren rondom de geborduurde versie van Dear Jane.
Sindsdien vorder ik wat ...


Er kwamen intussen heel wat puntjes bij (de rand) ...


De afgelopen week pakte ik het borduurwerk echt weer op en na een paar avondjes borduren had ik er 5 blokken bij en 2 punten. Ik hoop maar dat de vaart erin blijft. Niet dat het meteen af moet, maar als een borduurwerk erg lang blijft liggen, is het meestal bij mij niet zo'n best teken en kan het zomaar ergens onder in de lade verdwijnen!



29 opmerkingen:

  1. Zo leuk dat je weer bezig bent! :-)
    (Misschien helpt de 15 minutenregel als je er geen zin meer in hebt of Jane niet meer op wilt pakken?)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wordt de 15-minutenregel algemeen bekend!!! Inderdaad een handige regel om te zorgen dat dingen af komen!
    Ik blijf vol bewondering voor de borduurwerken van jullie!! Die Jouw Jane wordt ook al zo mooi!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel mooi, hoor!
    Ja, die 15-minuten-regel :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zonde als Jane blijft liggen. Ze wordt zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je Jane wordt wel heel erg mooi, warme kleuren gebruik je ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er heel mooi uit, echt zonde als het zou blijven liggen. Wat gaat het worden? Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga het misschien inlijsten, maar in elk geval komt het aan de muur te hangen.

      Verwijderen
  7. Wat een prachtig borduurwerk. Wel volhouden hoor, het is te zonde om in de kast te laten verdwijnen!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je er weer mee bent begonnen. Ziet er prachtig uit met die zachte kleurtjes. Gewoon afwisselen met wat anders, dat houdt het leuk.
    Zou toch jammer zijn als hij weer in de kast verdween.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig je borduurwerk.
    Gewoon elke keer een stukje en hij komt wel af!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. DJ wordt mooi. Houdt de vaart erin. Ik heb zelf jaren een borduurwerk gehad waar ik alleen in de vakantie aan werkte. Op een gegeven moment gaat het tegenstaan. Dus ... Groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zou jammer zijn om dit onafgewerkt te laten liggen.
    Het gaat juist zo mooi worden. Gelukkig blijft het weer wat langer licht, dan kun je weer lekker steekjes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, zo werkt het wel bij mij ... langer licht = borduren!

      Verwijderen
  12. Niet onder in een laatje leggen, hoor, daar wordt het veel te mooi voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, je moet er maar geduld voor hebben! Maar het is wel prachtig!
    Doorzetten maar, ik supporter!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi hoor! Tja, er is zoveel leuk om te doen he, dus we raken zo makkelijk afgeleid ...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je hem toch weer opgepakt hebt, want hij is echt prachtig aan het worden!!! Zet um op hoor, hou vol!!! Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi Elizabeth en wat fijn dat je de draad (letterlijk en figuurlijk) hebt opgepakt. Het is zo jammer om dingen half of gedeeltelijk afgemaakt te laten liggen. Even een beetje doorbijten en je tijd word rijkelijk beloond door een mooi werk wat je weer aflevert. Heel mooi :-)

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goed dat je het weer opgepakt hebt. Ik heb er vertrouwen in dat je het echt gaat redden.
    Fijn weekend!
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het wordt wel mooi hoor,zou gewoon nog even verder gaan zou jammer zijn als dit moois in de la verdwijnt toch..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik bewonder je geduld om zoiets te maken. Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er mooi uit, en echt een uitdaging
    Het is te mooi om het te laten liggen toch
    Veel succes met de verdere blokken en punten
    Fijne Zondag Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Niet opzoeken hoor dat plekje onder in de la voor de DJ. Dat zou toch jammer zijn zeker nu Marian er mee bezig is. Met meerdere dames samen wordt een uitdaging om ook mee te gaan in de borduur modus van de DJ.
    je bent nu in elk geval al een paar blokken en punten verder en ziet het er heel mooi uit.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goed bezig Elizabeth, zoals je nu borduurt gaat het in no time af zijn! Het wordt prachtig! Doorzetten nu!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kleuren gebruik je Elisabeth.

    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig borduurwerk Elisabeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kleurtjes en een heel mooie borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik loop een beetje achter met reageren maar wat is je Dear Jane borduurwerk lekker opgeschoten! Vind je kleurencombinatie erg mooi. Het einde komt al in zicht voor jou, nu met de sal als stok achter de deur komt het vast af. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...