Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

woensdag 17 augustus 2011

Afgemaakt...

Allemaal hartelijk bedankt voor al die leuke reacties die ik steeds weer krijg...
Vanmiddag ga ik mij eerst even de tijd gunnen om jullie blogs weer bij te lezen, want vanmorgen moest ik eerst wat afronden van mezelf..


Ik ben helemaal in m'n nopjes met dit geborduurde hartje. In niet al te lange tijd is het gewoon af! Voorlopig begin ik niet meer aan een grote borduurlap, er zijn zoveel leuke kleine werkjes. Ze geven me meer voldoening dan zo'n "jarenproject", althans in deze fase.

Voor dat ik op vakantie ging, had ik stiekum een lijstje gemaakt; vanmorgen zocht ik het weer eens op...
Wat stond erop?
* 12 Karisma's haken ---> klaar  (en nog meer...)
* Summer hat squares haken --> niet gedaan
* Afrikaanse bloemen haken --> niet gedaan
* Roze tasje maken --> klaar ( en gisteravond vlinder erop..)
* Aqua tasje af maken --> klaar (maar nog niet tevreden over...)
* Breiblokken: grove ajour, mozaïek, klein gaatjespatroon, granietlijnen --> klaar (en nog meer blokbeginsels...)

Een cadeautje voor een 4-jarig meisje...
Nou, ik ben dus best tevreden. De rest komt nog wel...
Bij het tasje hieronder heb ik een aantal toeren uitgehaald. Ik vond de handgrepen te slap en de tas te hoog.


Ik ben nu van plan om het handvatten dubbel te maken. Jullie houden het uiteindelijke resultaat nog tegoed van me!

18 opmerkingen:

  1. wow wat ben je actief bezig geweest zeg! ik vind de tasjes en je hartje echt super! ben heel erg benieuwd naar wat je nog meer hebt gemaakt vooral de breiblokken aangezien ik daar zoooo mee achter loop :-( hahah dus ik hoop dat er een makkelijke tussen zit

    groetjes niki

    ps: ik had ook een vraagje over grannysquares haken.. ik heb nu een kussen gehaakt met allemaal losse squares.. kan ik dat patroon denk je gebruiken om er een grote van te maken? dus zonder alle losse squares aan elkaar te maken.. of is daar een beter patroon voor? thnx :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo met recht busy bessy, al moet ik zeggen ik kan er de laatste tijd ook wat van. Ik vind het hartje schattig geworden, ben dol op hartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het hartje is Super mooi. En de tasjes blijf ik leuk vinden. en dit helpt me herinneren dat ik er ook nog een stuk of wat moet haken. Ik vind dat je al een hoop gedaan hebt. Ben benieuwd naar de breiblokken. nog even wachten denk want Vrijdag is het weer breidag..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het hartje is heel leuk geworden! Volgens mij zitten er in jouw dagen meer uren dan in de mijne, want wat doe jij veel!!!
    Mijn dagen zitten nu al vol en volgende week begint mijn werk weer. Dus weer een nieuw schooljaar, met een nieuwe klas en veel nieuwe leerlingen!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat dat is hartje mooi geworden en die tasjes blijf ik leuk vinden,
    groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben helemaal verliefd op je hartje! Beetje Delfts blauwe stijl, houd ik wel van!

    Waar staat jouw Karisma momenteel? Die van mij op 46... Pff, het einde is in zicht! Ga je voor de 64 of voor de 100 Karisma variant? Ben benieuwd hoor!

    En heb stiekem ook wel een beetje medelijden als het er 100 moeten worden... Pff, dat zou ik niet kunnen opbrengen.

    Die tasjes wil ik ook nog eens maken. Lijkt me ook zo leuk om cadeautjes in te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zowel je tassen/tasjes als je hartje vind ik erg leuk.
    Het hartje lijkt me ook "eenvoudig" in andere kleuren te maken klopt dat?
    Denk ik het goed dat je bij de lichtere kleuren minder steken hebt gemaakt dan bij de donkere kleuren?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke tasjes heb jij gemaakt zeg :)..geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig geborduurd hartje!
    De tasjes zijn ook erg leuk geworden, je bent goed bezig geweest met je lijstje afwerken hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi hart heb je geborduurd ! Knap werk !
    Het roze tasje vind ik echt schattig :)

    Geniet nog wat van 't goei weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o dat hartje is leuk zeg, en die tasjes ook! Afrikaanse bloemen hoe zien die er uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig hartje en de tassen ook heel mooi gemaakt.
    Die roze echt lief voor een klein meisje.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan me voorstellen dat je blij bent met dat hartje. Hij is echt heel mooi geworden!
    Leuk ook, dat tasje met het vlindertje. Past precies in mijn vlinderserie :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi hartje en de tasjes zijn helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig hart! En de tasjes zijn ook erg leuk!
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie werkjes Elisabeth..lekker gevoel he, dat het meeste afgemaakt of bijna klaar is.

    groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...