Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 7 mei 2021

Rolodex I-kaartjes

Het is elke keer wel even puzzelen en vooral wikken en wegen bij het maken van de kaartjes voor de alfabet challenge. En tòch is het vreselijk leuk om te doen!

Deze week heb ik weer een aantal woorden gekozen die jullie (de deelnemers) vorige week lieten zien.


Inchies zijn toch echt wel heel klein, maar ik vond het leuk om ze te maken. De vlakken die wit zijn gebleven, had ik eerst indigo blauw willen kleuren en dan detaillering geven met een witte posca pen.
Maar ik vond het bij nader inzien te druk worden op zo'n klein kaartje.
De prachtige inktvisjes die Akkelien liet zien, wil ik beslist nog een keertje gaan haken en nu heb ik dus een remember...
Interlock haken (liet Annet zien) is een hele leuke haaktechniek en ik heb daar ooit al eens een kussen in gehaakt, maar er liggen nog steeds proefstukjes op de plank klaar om te laten zien in een speciaal blogbericht. Misschien komt het er nog eens van...
De ibis is familie van de reiger en de lepelaar en is in Egypte heilig. Ik vind het prachtige vogels!



En dan de achterkant van de kaartjes...
Ik wil me nog eens goed gaan verdiepen in de vele inktsoorten en mogelijkheden, vandaar....
Een wat filosofisch kaartje over 'idee'. En meestal ontstaat er door 'inspiratie' een idee, dus ik zie dat echt als een uitvloeisel.
En tenslotte kon 'ik' natuurlijk niet ontbreken.

Niet iedereen maakt in de even week een extra blogpost voor Crea 2021, maar hieronder het lijstje van de deelnemende dames:

10 opmerkingen:

  1. Je bent weer lekker in de weer geweest. Hopelijk kijk je de rolodex nog regelmatig door met al die ideeën en inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och ja, de week van de Rolodex kaartjes, jij weet er elke keer weer een feestje van te maken.
    Wat een verscheidenheid aan creatieve ideeën.
    Veel te bekijken weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En weer heb je een mooie verzameling bij elkaar.
    Op het inspiratiekaartje las ik Laatjes (i.p.v. Plaatjes) 😊. Maar dat klopt ook voor mij, sommige laatjes liggen vól inspiratie 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer heel mooi en leuk om te vewaren nu snap ik het helemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes weer en leuk dat er een inktvisje van mij in je Rolodex zit nu :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om zo weer wat I-tjes te zien, dit wordt een Rolodex vol inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer erg leuk zoals je je eigen draai er aan gegeven hebt, en vol inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lukt je steeds weer goed om een mooie verzameling te maken.
    Deze zijn ook allemaal weer heel geslaagd, en uiteraard mag IK
    niet missen bij het geheel. En Idee en Inspiratie, daar kun
    je nog lang alle kanten mee op, MOOI.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het blijft leuk zo' n rolodex. Wat een inspiratiebron!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer heel mooi geworden. Leuk om naar te kijken en er steeds weer wat nieuws in te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...