Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 18 september 2020

Arrows ... Crea 5220 (week 38)

Tjonge, dat was weer een lastig onderwerp vond ik... Ik wist maar niet wat ik er mee aan moest.
Er waren wel wat vage ideetjes, bv de pijlen&veertjes uit een plaatjesboek gebruiken of de pijlen tekenen die bij handletteren gebruikt worden...


Maar wat dan verder...? Nee, ik kon er niets mee.
Ik heb ook nog even gedacht aan een soort vloerkleed ontwerp met pijlmotieven en dan vanuit het midden alles in spiegelbeeld.
Maar ook dàt werd het niet.

Opeens zag ik de bakjes met brushpennen staan. Die heb ik van mijn schoondochter Marjoke gekregen (ze heeft haar hobbyspullen grondig uitgezocht..) en ik dacht 'laat ik die eens uitproberen'. Niet om mee te schrijven, maar om te kleuren.



Er kwam ruitjespapier uit de lade...


Dit vond ik best geinig... Maar ik wilde het niet te bont en daarom ging ik kleuren sorteren. Het liefst had ik gekozen voor blauw met groen, maar dat kies ik al zo vaak.
Dus het werd groen en bruin; past mooi bij dit seizoen, dacht ik ...
En toen vergat ik weer de tussendoor foto's, alhoewel ik het niet allemaal achter elkaar hebt gemaakt.


Op internet vond ik een geschikte quote ... "Ideas are great arrows, but there has to be a bow"...
Deze quote heb ik met letterstickertjes gemaakt. 

Wat maakten de andere deelnemers deze week?

    -  Marjan
    -  Josphine
    -  Akkelien
    -  Toos
    -  Sandra
    -  Carmela en Davide
    -  Petra
    -  Loes
    -  Annet
    
  
Wil je weten wat Crea 5220 inhoudt? HIER vind je alle informatie en de lijst met onderwerpen!



16 opmerkingen:

  1. Heel gaaf! De kleuren passen heel goed bij elkaar en het seizoen, de uitwerking is enorm origineel en creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja, hoe krijg je het bedacht. Geweldig. En zie zin is ook een goede vondst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer leuk bedacht. Zou inderdaad zelf aan pijlen hebben gedacht van een dartbord of zo, maar dit ziet er heel leuk en origineel uit.
    Momenteel zie je trouwens veel pijlen in winkels op de vloer. Hier naar binnen en daar naar buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal zo verschillend maar het is weer leuk geworden.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat was het moeilijk om te beginnen hé....
    Leuk om te lezen dat ook jij in een 'flow' raakte toen je eenmaal een beginnetje had.
    Ik vind het een leuk en origineel idee om pijlen te maken in ruitjes! De herfstkleuren zijn mooi gekozen. De letterstickers zijn heel anders dan de pijlen en toch (of misschien juist wel daarom) passen ze mooi bij de pijlen. Heb je een boekje met letterstickers of heb je ze zelf gemaakt?
    Leuke, originele uitwerking!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit leuk geworden! En ja, deze prompt was best wel lastig Ik heb mijn collage gisteren pas gemaakt toen alles op z'n plek viel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Definitely a creation ... perfect !! Even the quote is to be "meditated upon"
    Have a Good Weekend!
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms kan er niet veel nodig zijn om inspiratie te krijgen. Leuk gevonden. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geloof dat er meerdere zijn die dit een lastig thema vonden, zoals ikzelf ook,
    maar waar je uiteindelijk voor gekozen hebt is echt vindingrijk en erg
    sprankelend om te zien, het doet mij denken aan een tegelplateau, eigenlijk
    toen ik het zag dacht ik meteen aan Antoni Gaudi, zijn werken zijn veel
    nonchalanter qua vormgeving maar deze strakke vormen zouden in een ontwerp
    van Gaudi in een badkamer beslist niet misstaan. Dus je begrijpt meteen
    dat ik het een fantastische uitwerking vind, mooie kleurcombinatie ook.
    De quote doet me glimlachen......

    Fijn weekend,
    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleuren combinatie vind ik top en je uitwerking is subliem.
    Wat een origineel idee !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar heb je een heel originele draai aan gegeven, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een creativiteit heb jij toch.
    Al doende ontstaat er iets, prachtig vind ik dat.
    De kleuren zijn heel mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee en hoe kleurig heb je dit ingevuld, de quote moest ik wel goed en op volgorde lezen, erg geestig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een grappig idee om de pijlen in de vierkantjes te maken. Mooie kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...