Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 31 maart 2020

Beren en hazen ...

Natuurlijk doen ook wij graag mee met de berenactie! Ook al zie ik er hier niet veel langs onze weg. Maar dat komt misschien omdat we in het buitengebied wonen...


Het stoeltje van Guus werd op de vensterbank gezet en gelukkig kon het ook nog steunen op het kistje dat er vlakbij staat.
De beer is onlangs weer tevoorschijn gekomen en is eigenlijk van onze jongste zoon.
Beer wordt vergezeld door Olga en Boris, de Paashazen...



In een eerder berichtje schreef ik dat ik had zitten hannesen met de snuitjes, omdat ik de gezichtjes van de popjes niet haas-waardig vond...
Misschien zijn er meer mensen die graag zo'n haasje willen breien? Bij voldoende belangstelling wil ik wel een beschrijving maken en volgende week hier plaatsen.



Wat is het lastig om iets te fotograferen dat achter glas staat... Wij hebben geen bomen of schuur in de kamer staan hoor... 😉


21 opmerkingen:

  1. Ahhh, die haasjes zijn zo leuk, dat heb je knap voor elkaar gekregen.
    Volgens mij heb jij wel bomen en een schuur in je huiskamer staan hoor, ik zie het zelf ;-p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha dat heb ik nou ook, je bent zo gefocust op je onderwerp dat je die andere dingen later pas ziet. Schattig die beer op de stoel met de konijntjes. Had ook een beer voor t raam willen zetten, maar bedacht me dat ik ze allemaal aan de kinderen heb gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, die berenjacht is een geweldig idee, hé, het geeft iets van verbinding.
    Ja, heel lastig om te fotograferen, maar ook wel weer een leuk en bijzonder effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig stel zo bij elkaar. Hier zie je ze ook niet zoveel maar er staat er wel een voor mijn raam wie weet volgen er meer. Zo'n lief haasje breien lijkt mij ook wel wat.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk op dat stoeltje voor het raam. Wij hebben ook de oude beren te voorschijn gehaald. Zo'n beertje breien lijkt me wel wat, als ik tenminste nog passende wol kan vinden. Zorg goed voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke haasjes heb je weer gemaakt. Ook de foto is mooi geworden ook al geeft het andere dingen weer dan je in eerste instantie van plan was. Hier heb ik ook een paar kleine beertjes voor het raam staan....leuk initiatief....
    ik zou blij zijn met de breibeschrijving van jouw haasjes! Heb nu een bakje met voorjaarswolletjes bij elkaar gezocht voor het breien van wat eierwarmertjes. Ondanks alle zware en moeilijke dingen die er op ons afkomen ,wil ik graag "in het seizoen" leven en bezig zijn. Om zo, wat er ook gebeurt, de kleine dingen, die zo gauw over het hoofd gezien, worden te beleven.
    Jouw blogjes zijn iedere keer weer GENIETEN!
    allen sterkte!!
    hartelijke groet, Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb er ook staan, ondanks weinig kinderen die langskomen. Maar ik ging fietsen en het was zo stil overal dat ik ook maar beren ben gaan spotten 😀😀😀.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige foto met die bomen die zo mooi weerspiegelen in het raam. En die vriendelijke, grote beer die gezellig met de paashazen op de uitkijk zit. Vindt Guus het wel goed dat zijn stoeltje nu in de vensterbank staat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoop ik maar... Hij mag helaas toch niet binnen komen...😞

      Verwijderen
  9. Wat een leuke actie hè. Ik word echt vrolijk van al die berenblogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zitten wel heel braaf te wachten leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig dat de konijnen de beer gezelschap mag houden. Nu maar hopen dat ze bekijks krijgen. Ik heb uiteindelijk nog een kerstborrel gevonden. Of deze veel bekijks krijgt weet ik niet. Ik woon aan een doodlopend straatje. Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is echt een SUPER actie, hier staat er ook eentje voor het
    raam, bij meer mensen in de straat. Echt hartverwarmend om te zien.
    Mooi die oude beer en het ziet er zo gemoedelijk uit dit tafereeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zulke lieve haasjes en wat staat het allemaal leuk voor je raam op dat stoeltje. Ik heb niets voor het raam, er komt hier niemand langs, alleen bestemmingsverkeer en een verdwaalde enkeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke berenactie. Bij jou zal er niet veel voorbij komen. Maar misschien wel mensen op de fiets.
    Hier zie ik ook steeds meer beren voor de ramen verschijnen. Ook voor de volwassenen is het leuk om te zien. Bij gebrek aan een beer, zit hier een ara voor het raam.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo we kennen elkaar niet, maar je blog lees ik atijd!
    tuurlijk graag het konijnen/paashaas koppie, heb hem zelf ''ouderwets'' gebreid, met minderingen op het eind en het lijkt wel of ie gevochten heeft, een hele platte snuit!
    dus ben benieuwd naar jou variantie! blijf gezond, groeten ma broeders

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is voor jezelf ook al leuk zo'n beer op de vensterbank. Misschien kunnen we er met de Pasen hazen van maken. Jij hebt ze in ieder geval al.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellig, al die beren voor de raam :-)
    Ja, moeilijk hé foto's maken voor een raam, ik had pas de ramen gedaan, een spiegel :)
    Zie ik daar nu een lidcactus in bloei staan, mooi!!
    Ik heb er ook een, die krijgt zeer waarschijnlijk ook bloemetjes, heel blij mee
    Je haasjes kunnen er gerust bij staan, gezellig juist
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jaaa wij doen ook mee hoor. Ze zijn bij jou echt goed te zien. Ik vind het een leuke actie, beetje positiviteit.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hier staan overal beren. Woon in kindvriendelijke buurt. En heb je geen bomen in je huiskamer? O)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik doe ook mee, leuke actie, weinig moeite en groot plezier

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...