Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 26 maart 2019

Teveel van het goede


- Tjonge, er is geen doorkomen aan... wat heb ik toch gedaan?



- Hé Elizabeth... zit je in jezelf te praten?
- Hoi Noor! Ja... ik geloof het wel... dat krijg je als je ouder wordt..
- Wat ben je toch aan het doen?
- Eh..., ik ben aan het rangschikken...
Nou ja, het zit eigenlijk zo; omdat ik zoveel verschillende borden kreeg op Pinterest en dit lastig vond heb ik drie verschillende accounts. Dat is me gelukt via drie verschillende browsers...
Ik had een account waar voornamelijk handwerkpins stonden, een ander account voor alles wat met papier te maken had en nog een account voor onderwijszaken.
Het was lange tijd niet mogelijk om submappen te maken, en daarom had ik maar voor bovenstaande oplossing gekozen. Maar echt handig was het niet.
Pasgeleden kwam ik er toevallig achter dat je per bord/board nu sections kunt maken! HIER staat hoe je dat kunt doen.
En nu wil ik dus alles netjes maken. Kijk maar mee, Noor...



Ik zit nu op mijn board Dolls... Ik heb de oude borden Dolls, dolls clothes, dolls stuff to make en Waldorf nu ondergebracht als sections op het board Dolls. En nu moet ik nog 430 pins bekijken en gaan indelen. Dat is best een klusje!

- Nou..., dan ben je nog wel een poosje bezig! Ga je dat voor alle borden doen?
- Ja, dat is wel de bedoeling. Vorige week heb ik al een heleboel gedaan hoor... En ik wil ook af van die andere accounts. Ik heb zoveel gepind, en ook zoveel waar ik echt niets mee doe of waarvan de link niet meer werkt...  Dus ik ruim meteen ook goed op.



- O..., bedoel je net zoiets als in je kledingkast Elizabeth?
- Eh ja.., eigenlijk moet ik daar ook nodig aan de slag. Er hangt teveel wat ik niet meer draag!
- Als je het dan maar niet in onze kast doet hoor...
- Nee ... nee, dat doe ik niet ...
- Maar Elizabeth... denk je nu nog wel aan het jurkje voor Sterre?
- Oeps, het is goed dat je me daar aan herinnert Noor! Ik was dat alweer helemaal vergeten...
- Sterre heeft nu nog steeds mijn jurk aan. Ik vind dat niet zo erg hoor, want ik vind mijn tuinbroek eigenlijk veel lekkerder zitten. Maar als het straks echt mooi en zonnig weer wordt, dan weet ik wel wat Sterre zou gaan zeggen...
- Je hebt gelijk Noor! Wat ben je toch verstandig... Ik ga er vanavond verder mee, als jullie slapen!


En misschien is er nog meer poppendagnieuws bij:
Akkelien (De Breimeisjes)
Rita (Hobbyrita's blog)
Sandra (Beautiful Boardwalk)

21 opmerkingen:

  1. oh wat herkenbaar, en lastig dat je ze maar op 1 plek kunt onderbrengen, soms wil ik dingen wel in meer categoriën zien... heb het maar een beetje opgegeven om het goed geordend te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar nu is dat dus mogelijk, ik ben er echt blij mee...

      Verwijderen
  2. En al die dubbele pins, en oh ja deze zet ik zolang maar in dit bord. Etc, etc. Herkenbaar. Ik moet ook nodig opschonen, maar er zijn leukere andere dingen. Haha. Succes. En ook met de jurk van Sterre. Fijne dag. Dientj

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker veel werk en idd pins waarvan de link niet werkt heb ik ook al aardig wat van opgeruimd en nu de jurk nog ff maken :)))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed! Gewoon stug door blijven gaan (zeg ik tenminste tegen mezelf om mezelf moed in te praten) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt wel of Noor alles snapt wat jij zit te vertellen bij je computer...
    Jeetje, ik snap er niks van en zij wel!
    Maar wel fijn dat het één en ander opgeruimd wordt, dat geeft rust.
    Nu nog het jurkje afmaken voor madammeke ongeduld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat handig die sections! Daar moet ik ook beslist mee aan de slag...maar wanneer???😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hm, ik vind mijn borden vaak ook veel te vol, maar die submappen vind ik ook niet echt handig, want soms hoort iets in meerdere submappen en als je dan terugzoekt is het helemaal niet meer te vinden. Die Noor, die heeft toch goede hersentjes ingebouwd gekregen. Zeker een zusje van Saar? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Opruimen, heel verstandig! Zouden meer mensen moeten doen! Ik bijvoorbeeld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent zelfs op je computer aan het opruimen. Maar ook weleens nodig en handig zo. Maar ja, dan blijft het andere werk liggen en krijg je ontevreden dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat wordt lekker overzichtelijk zo! Ik gebruik Pinterest regelmatig voor inspiratie. Noor vindt het vast leuk om mee te kijken. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pinterest is een bron van inspiratie maar op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer. Het systeem van submappenken ik (nog) niet, maar ik denk dat ik me daar ook geen tijd voor gun. Succes met opruimen en naaien voor Sterre.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed bezig! En zo kunnen we overal en nergens wel opruimen. ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O o, ik lees het al genoeg te doen!! Pinterest, je kledingkast en straks weer in de tuin. Goed dat Noor je nog even helpt herinneren aan het jurkje van Sterre, dat zou echt niet in goede aarde vallen ;)
    Veel naaiplezier vanavond, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel handig die secties. Mijn pinterest ontploft ook bijna dus enige reorganisatie zou ook bij mij wel een goed idee zijn, zou Saar zeggen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wel en behoorlijk werkje maar het lijkt me handig inderdaad.
    Wat is Noor toch een lieverd hé om aan het jurkje van Sterre
    te denken, tsja dat schiet er nu even bij in natuurlijk, maar
    ik denk jou kennende dat het binnenkort klaar zal zijn.....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Of die sections nu iets voor mij zijn (computerkluns dat ik ben!)? Ik vrees er voor maar dat opruimen op Pinterest zou ik ook dringend moeten doen. Zoveel pins die ik intussen al niet meer zo leuk vind. Er kan veel weg op mijn borden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier nog een computerkluns!
    Ik wil niet alles vragen aan de kinderen, maar er zelf achter komen.
    Leuk die gesprekjes met Noor, genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is een heel werkje nog.
    Ik ben nooit begonnen aan pinterest, want ik zou er maar op los pinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel werkje, alles rangschikken op pinterest. Zo druk ermee dat je de poppen vergeet, zeer herkenbaar. Ook hier loopt het al weken zo, te druk met andere dingen om aan de poppen te denken, ongehoord.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...