Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 22 maart 2019

Talking ... Crea 5219

Het is alweer vrijdag; tijd voor Crea 5219 week 12...
Al vrij snel had ik een ideetje voor het onderwerp Talking; een groot pratend hoofd en cartoon tekenen (als dat me lukte...).


Meestal maak ik eerst wat schetsjes en soms ook modelletjes. Ik laat het dan een dag of wat liggen om te kijken of het me bevalt.
De abstracte vormen werden uiteindelijk toch niet gebruikt...



Niet perfect (hoeft ook niet!) en ik heb er om gelachen... Die twee hebben wat uit te praten...


Ruim twintig jaar geleden kocht ik deze krijtjes voor de kinderen; nou, veel hebben ze niet gebruikt..
Het werkt wel lekker vind ik; het is toch krijt, maar niet zo vet...



De hoofden werden minimaal ingekleurd om zoveel mogelijk zeggingskracht te geven.
Rondom schreef ik uitspraken/quotes over praten/talking.

En nu ga ik snel even tokken bij:

 - Marjan Maakt
 - Juffrouw Ooievaar
 - Knutselpret
 - Blauw ruitje
 - In de weer
 - Made by Céline

Volgende week: Walls


14 opmerkingen:

  1. Deze twee hebben nog wel wat uit te praten denk ik.
    Zo komen die oude krijtjes nog mooi van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze hebben het heel druk zo te zien. Maar of ze het nou eens zijn met elkaar?
    Het is gek maar ze doen me ergens aan denken. Links is M en rechts is R.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha ha leuk gemaakt en we kwekken wat af in het leven :)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Talking tok tok :-) Geweldig weer. Wat heb je toch een hoop fantasie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk dat is nu wel het voordeel van jullie hobby, je kunt met alles wat je maar hebt iets uitbeelden.
    Weer heel mooi, leuk dat groter/ een beetje overdreven uitbeelden. Corry zag er nog bekende in, ha,ha Ik pas het woord van volgende week nog aan, ik zag het echt niet goed, maar twijfelde nog well, misschien een extra bril ;) Ik ga er alvast over nadenken, muren Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan!!! Schitterend die grote monden, daar stroomt een heleboel geklets uit. Zouden ze ook luisteren naar elkaar of praten ze steeds maar door elkaar heen?
    De spreuken er omheen zijn goed gevonden!
    Grappig dat de krijtjes van vroeger nu goed van pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij zijn ze het niet met elkaar eens, en zijn ze boos op elkaar. Nou ja schreeuwen is ook praten natuurlijk, hoewel wel wat minder als het gezellige gebabbel van quilters onderling :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze hebben elkaar heel wat te vertellen als ik het zo bekijk,
    maar dat is goed wan we moeten altijd blijven praten om
    elkaar te kunnen begrijpen. Leuke bijdrage weer Elizabeth
    met mooie teksten erbij. Je kan telkens weer heerlijk je
    fantasie de vrije loop laten.
    En ohhh, Corrie zag er een binnenpretje in, hahaha.....

    Fijn weekeinde en groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook weer mooi verwoord. Zo leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen draai eraan geeft.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt je weer lekker uitgeleefd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super bedacht zo met die grote open monden, die spreken al voor zichzelf. Leuk zo met de uitspraken rondom. Prima uitgebeeld weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar wordt heel druk met elkaar gesproken.. lijkt wel schreeuwen zo open hebben ze de mond. Het is goed duidelijk dat er gecommuniseerd wordt.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...