Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 22 februari 2019

Love ... Crea 5219



Meestal zit ik heel lang te broeden op een thema...
Deze keer echter niet, alhoewel het onderwerp zich daar wel voor leent.
Ik vond dat ik me deze keer meteen moest laten leiden door de eerste ingeving.
En die had te maken met één van mijn Pinterestboards, nl. Love.
Als ik plaatjes tegen kom waarvan ik denk 'ah... lief..' , dan zet ik ze daar weg.



Dus ik koos er een aantal uit en maakte een print. En toen kon het scheuren en schuiven beginnen.
Geniet maar even mee van de details...




Veel extra's had deze spread niet nodig, vond ik. De letters voor de titel scheurde ik ook uit en matchen weer met de achtergrond die ik onbewerkt liet deze keer.



Meer zien van week 8 Crea 5219 over Love ?
  - Marjan Maakt
  - Blauw ruitje
  - In de weer
  - Knutselpret


Het onderwerp voor volgende week is Goal ...

16 opmerkingen:

  1. Oohh, wat is dit mooi en sommige plaatjes ook echt ontroerend.
    Prachtig en iets om vaak naar te kijken!
    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, echt LOVE LIEF LEAF (= Fries voor lief)
    Liefs/leafs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk al die verschillende plaatjes die stuk voor stuk liefde uitdrukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk al die plaatjes. Deze spread heeft inderdaad weinig nodig. Het spreekt voor zichzelf.
    Fijn weekend
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve plaatjes bij elkaar! Er straalt veel warmte van de bladzijden af, heerlijk om te zien.
    Mooi zoals je de letters hebt laten combineren met de achtergrond en de scheurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gewldig al die kleine plaatjes vormen 1 geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn echt allemaal liefdevolle plaatjes, leuk om mee te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig deze uitingen van liefde bij elkaar.
    Liefde, het is toch wat de wereld mooier maakt.
    Stuur je er zo nog eentje op, ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn echt plaatjes om van te houden. Het meest bijzondere vond ik de uilen en leeuwen. Vertederend en liefde. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel liefde bij elkaar, mooi hoor en zo te zien hou jij ook van scheuren. Fijn om te doen hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag het al op IG echt leuk gedaan en wat handig dat je al wat voorwerk had gedaan. Goed idee een bord op Pinterest met allemaal plaatjes over liefde, als je daar dan na kijkt wordt je vanzelf vrolijk. Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is nog best een gepuzzel, als ik het zo bekijk!!! Maar uiteindelijk liefdevol gemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fantastische verzameling vertederende beelden heb
    je verzamelt Elizabeth, en hoe prachtig past het allemaal in
    het onderwerp van deze week. Ik vind het werkelijk ZEER GESLAAGD
    geworden!!! De liefde spat er vanaf..........

    Geniet van een mooi weekeinde...........

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve, mooie plaatjes. En weer een mooie collage.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie en lieve plaatjes. Ik zit hier met een glimlach te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...