Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 13 oktober 2018

Ik zie jou



Opnieuw lekker aan het kliederen geweest...


Ik werk graag op vierkant papier, ook hier weer met 30 bij 30 cm. Deze keer begon ik met een opzet van cirkels die soms half buiten het blad lopen en met de kleuren blauw en geel en diverse krijtjes.
Vaak vind ik inspiratie bij Rosie en ik houd van haar stijl! Dat is ook wel terug te zien...



In mijn plaatjesvoorraad kwam ik een heel geschikt kaartje tegen en ik had ook nog gedecoreerd papier dat ik een keertje met de gelliplate had gemaakt...


En ik scheurde daar wat stukjes van en gaf ze een plekje op de achtergrond van gekleurde cirkels.
Dat snippertje linksboven had meteen mijn aandacht; ik zag er ogen in... Dus dat werd meteen een accentje, zie hieronder...


De scheursels heb ik omlijnd met een zwarte marker en toen ben ik gaan doodles gaan maken met een dunne en dikke stift. Helaas vonden ze dat niet zo fijn op de ondergrond van krijt en ze hielden er dan ook spontaan mee op .. Gelukkig had ik ook nog zwarte kleurpotloden!

13 opmerkingen:

  1. Je had echt goede inspiratie. In de cirkels zijn ook nog ogen te zien.
    En gelijk ook nog een passende tekst erin verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOI Elizabeth, ook de kleuren zijn prachtig, lijkt me leuk
    om te doen, als bezig zijnde ontstaat er iets spontaan en het
    dan helemaal uitwerken. De tekst die je uit de kaart heb gescheurd
    die stond er al maar hoe krijg je nu die andere tekst erin. Het lijkt
    me niet met de hand geschreven, het oogt zo regelmatig.
    Denk dat ik echt een muts ben maar weet gewoon niet hoe je dat doet.
    Heb ook even bij Rosie gekeken, die dame maakt mooie werkjes.

    De tekst vind ik trouwens mooi en waar!!!

    Fijn weekend verder.....

    Groetjes
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, die tekst is gemaakt met letterstickers...

      Verwijderen
    2. Och letterstickers, dat ik daar niet aan gedacht heb,
      bedankt!!!

      Verwijderen
  3. Lekker bezig geweest, ziet er fleurig uit en een mooie tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iets meer dan kliederen, toch? Mooi van kleur en vorm. Fijne zondag. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi.
    Dat je stiften er mee op hielden is jammer, maar ik zie het niet.
    Prima opgelost met de zwarte potloden.
    Erg mooie tekst, bij een mooie creatie.
    Die ogen links boven, ik snap precies wat je bedoeld, toen je het schreef zag ik het ook.
    Mooi detail, om die dus extra te tekenen op die plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap en creatief. Ziet er mooi uit.
    Fijne zondag.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een leuke creatie ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi en kleurig werk. Heel inspirerend voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...