Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 20 september 2016

Boos

Ja, wij zijn best boos ...
Niet de hele tijd hoor, maar iedere keer komt het weer boven!



We worden gewoon verwaarloosd.
Nou ja, zo gewoon is dat niet ...
Het is een eeuw geleden dat we nieuwe kleren kregen!



Eerst die verhuizing natuurlijk; logisch dat Elizabeth toen geen tijd had.
Daarna werd het stikkie heet en liepen we het liefst in onze bikini's ...
En toen bleek er een Donald Duck gehaakt te worden.
En daar bleef het niet bij; er kwamen nog meer knuffels ...



Intussen was het wèer warm en hadden wij al helemaal geen zin meer om naar beneden te komen.
Het was zo leuk op zolder, wat kun je daar heerlijke spelletjes doen!


Maar toen het warme weer voorbij was, ging de airco natuurlijk ook uit. En vonden wij het wel weer eens tijd om beneden te gaan kijken ...


Ja, en toen zag ik dìt !!!
Mieke riep nog 'geen foto maken, want daar wil Elizabeth zelf een keertje over bloggen...'

Ammehoela ...
Zie je wel dat we verwaarloosd worden?
Het is alleen maar knuffels, knuffels en nog eens knuffels ...!
Nou ja, en aandacht voor die katten; moet je dit aanstellerige beest eens zien ...
Zo gaat ze liggen als Elizabeth de was op hangt; ze wil gewoon vertroeteld worden...
En dat gebeurt dan ook nog hè...


Zaterdagochtend was ik tòch opeens blij geworden. Toen de boodschappen werden uitgepakt, was er ook een plastic tas met ...


juist ja, allemaal nieuwe zachte bolletjes garen uit de winkel in de mooiste kleurtjes! Ik moest er gewoon even op gaan liggen hoor ... en dromen van een nieuwe jurk ...
Nu komt het eindelijk goed, dacht ik.
Ja, dacht ik ...
Want als je even later dit op de tafel ziet liggen, dan weet je wel genoeg hè...


Zou er vandaag nog meer poppennieuws zijn bij:


16 opmerkingen:

  1. *lief*
    Dan zit er niks anders op dan zelf te leren haken, lieve pop :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik dit allemaal lees, hebben jullie je toch wel vermaakt op die zolder. En als ik dan ook nog die stapel kleertjes zie, dan valt het volgens mij nog wel mee. Jullie zijn gewoon jaloers.
    En het is toch alleen maar leuk als jullie er weer vriendjes bijkrijgen?
    Oh, die kleurtjes. Straks ook maar even langs de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien kunnen jullie onderling kleding ruilen? Wie weet wat voor mooie combinaties je dan kunt maken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb echt meelijden met jouw popjes Elizabeth!
    Je verwaarloost ze nu toch echt. Nieuwe kleertjes willen ze hebben, en ook allemaal een leuke outfit voor de kerstdagen natuurlijk.
    Natuurlijk hebben ze wel al genoeg, maar ja het zijn meisjes hè, die willen afwisseling.
    Dus aan de slag dan maar, want ik neem het altijd voor de popjes op hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. arme poppedijnen doen jullie maar kalm aan en geloof mij ssst..... het gaat wel weer over met die knuffels dat is nu even een hype maar straks staan jullie weer op nummer 1 . wedden ?????

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, wat een geweldig verhaal. Maar ja, als je het ene doet kan je niet aan het andere werken.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja poppen dat valt even tegen nu jullie even niet op de eerste plaats komen, maar laat Elisabeth nu even, ze wil wat tijd voor haar zelf. Daarna, vast en zeker komen jullie weer aan de beurt :) Veel plezier op de zolder. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh jeetje, geloof dat het waar is. er komen kippen en aapjes bij en wie wat nog meer. Tijd voor actie dames poppen...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och jeetje, het is toch wat, laat Elizabeth jullie
    nog steeds in de steek, jullie verdienen toch
    zeker el meer aandacht.

    Nou ik hoop maar voor jullie dat al die knuffels haken snel gaat vervelen en dat ze weer nieuwe kleertjes gaat haken.
    Wel heel erg hoor zo'n grootschalige verwaarlozing...

    Dag lieve poppenkinders, ik denk aan jullie hoor,

    Dikke kus van Josephientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij is het landgoed niet genoeg, ook nog allemaal beesten erbij? De wei van de buurman moet er binnenkort bijkomen. Dat wel zelf naaien en breien poppen dames. Sterkte. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach arme poppenkinderen toch. Wat naar nou dat jullie je zo verwaarloosd voelen. Heus Elizabeth gaat echt wel weer wat voor jullie maken, maar nu is ze even bezig met wat anders. Laat haar nou maar even. Het komt allemaal goed en anders komen jullie maar logeren in Amsterdam. Ik heb sinds kort een hele kamer over en dan gaan we gezellig de stad in. Waarschijnlijk zijn jullie daarna dolblij dat jullie bij Elizabeth wonen in plaats van in de grote stad. Nou ik hoor het wel. Liefs Annemarie

    PS, waarom zetten jullie niet een actie op en vragen de volgers van Elizabeth iets moois voor jullie te maken. Gewoon jullie maten en wensen hier op het blog zetten. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja dat kan echt niet hoor je poppenkinderen verwaarlozen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij zijn jullie gewoon veel te veel verwend in het verleden, waardoor jullie je nu achtergesteld voelen. Jullie hebben allemaal mooie kleertjes aan en ook allemaal wel wat extra's (sommigen zelfs heel veel extra's!), jullie zijn echt niet verwaarloosd! Amigurumi haken is zoveel leuker dan gestressed achter jullie wensen aan te hollen.... Ik geef Elizabeth groot gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ach toch, wat een poppen-protest. Kan me voorstellen dat de schrik om het hart slaat als ze al die boekjes zien liggen. Erg leuke boekjes overigens, ik heb ze ook (en nog veel meer..) Dat wordt vast geen poppenjurkjes breien de komende tijd...
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De poppen hebben wel een beetje gelijk........ze worden wel verwaarloost hoor!
    Maar knuffels haken is natuurlijk ook heel leuk, of buiten genieten van het mooie weer.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oeioeioei, daar komt gegarandeerd herrie van hoor Elizabeth! Hou je maar klaar, want als poppen boos worden, zijn ze echt wel boos!!! Dan krijg je een hele preek over je heen, maar eigenlijk hebben ze wel een beetje gelijk en ik vrees dat dat er hier binnenkort ook van zal komen als ik de poppen ook niks nieuws maak, maar ook hier zullen ze nog effe moeten wachten. Knuffels zijn natuurlijk leuk, maak ik ook graag, maar ja.... benieuwd of dit goed afloopt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...