Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 28 juni 2016

Marie

Vorige week schreef ik dat we zoveel plezier beleven aan Suzanne ...
Maar ook zij blijkt ondernemend te kunnen zijn!
Wie schetst mijn verbazing toen ik bij thuiskomst van m'n werk opeens een nieuwe pop aan trof.
Toen ik van de schrik bekomen was, vertelde Suzanne dat ze een popje had horen huilen en dat het meisje ontroostbaar leek en dat ze haar daarom maar mee naar huis had genomen ....


Nou, van dat huilen en ontroostbaar zijn zag ik helemaal niks!
Maar het was echt waar, hield Suzanne vol. En ze had haar gewassen en iets lekkers gegeven.
Ik schudde m'n hoofd, want wat moeten we toch met nòg een pop? Zo vlak voordat we gaan verhuizen?


Suzanne pakte het popje op en liep er mee naar Magda. Ze mocht op schoot en o ...., wat keek die ouwe Magda blij!
Ze mompelde aan één stuk 'Marie, Marie, Marie, Marie ....'


Ah, en toen smolt m'n hart hoor.
Ik keek nog eens van Magda naar Marie en toen naar Suzanne ...
'Denk jij dat ...' begon ik.
'Ssstttt', waarschuwde Suzanne ...


Kijk ze nou toch eens zitten! Marie of geen Marie, of wie dan ook ...
Het is goed zo!


Ik denk niet dat ik hoef te vertellen hoe goed het de laatste dagen met Magda gaat. En Marie lijkt het ook helemaal naar haar zin te hebben.
Nee, ik zeur niet meer over "nog een pop erbij?"
Het is echt goed.

En ik kan ook nog eens in alle rust verhuizen, nu het zo goed gaat met de poppen.
Magda, Suzanne en Marie zijn nog in ons huis wat leger en leger wordt.
De andere poppen vieren hun feestje in de loods waar het boordevol met dozen en meubels staat.



En ik ben druk met heen en weer rijden, organiseren en inpakken ...
Sorry dat ik zo weinig in blogland ben, maar er gaan betere tijden komen hoor!


18 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Verhuizen brengt heel wat werk mee, maar voor je het beseft staat alles weer op zijn pootjes voor een nieuwe start. Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt erop, dat er met het nieuwe popje ook rust komt bij oude Magda, ze ziet er tevreden uit met een kindje voor haarzelf.
    Nu gaat het verhuizen voor, wat zullen jullie blij zijn, dat het zover is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig nieuw popke voor Martha , nog even doorzetten en dan zit je zo op je nieuwe stekkie succes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, wie had dat nu kunnen denken dat ouwe Magda op haar oude dag nog gelukkig zou worden. Wat een liefde daar bij die twee.
    Dat oude busje dat is wel heel gaaf zeg. Kunnen we daar geen winkeltje in beginnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Magda toch, wat zal ze blij zijn! Dan is 't nu hopelijk eindelijk rust in het bijna lege huis?! Sterkte met alles rond de verhuizing!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat is Magda gelukkig met Marie, en wat is het een mooi popje!
    Wat zal het leeg zijn bij jullie in huis, nog een paar dagen en dan is het de grote dag!
    Heel veel succes met de verhuizing, ik hoop dat alles voorspoedig gaat!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve pop die Marie, Magda heeft helemaal gelijk. Ik wens je een voorspoedige verhuizing toe. groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geluk daar in huize Bessy, voor jullie mensen, nog een paar daagjes en dan.... de sleutel. Heerlijk vertoeven straks op het platteland. Heel veel succes met verhuizen.
    En dat busje op de foto, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, nog gezinsuitbreiding ook, zo midden tussen de verhuisdozen! Respect hoe je daar mee omgaat!
    Het is nu bijna V-dag! Succes!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een poppengeluk. Hopelijk gaat het vanaf nu b.... met Magda. Leuke verhuisauto heb je gevonden, haha.
    Succes, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje is Marie! En als ze zo positief werkt op Magda, nou dan zou mijn hart ook smelten hoor! Dus eind goed al goed en iedereen tevreden. Je kan in alle rust verhuizen nu.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach... de liefde voor Marie straalt van het gezichtje van Magda af!
    Wat heerlijk toch om beide popen zo gelukkig te zien.
    Natuurlijk kan er altijd nog wel een popje bij, je nieuwe huis is er vast groot genoeg voor.
    Ben benieuwd hoe het staat als ze straks allemaal in het nieuwe huis wonen en hoe ze het vinden.
    Een dikke knuffel voor Marie en Magda, en veel succes met de verhuizing.
    Erg druk nu even, en straks ook, maar dan... genieten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou me pas echt zorgen maken als je wel veel in blogland zou vertoeven, zo vlak voor de verhuizing. Het is een drukke, spannende tijd voor jullie, maar ik denk dat het allemaal goed georganiseerd is, dus komt het wel goed. Vooral nu je minder omkijken hebt naar de poppen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Rij je heen en weer en deze gave bus, Elizabeth? Wat is ie leuk met al die gekleurde manden bovenop.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach, wat fijn voor Magda! En voor jullie. Nu is de rust een beetje teruggekeerd bij de poppen, en hopelijk ook bij jullie als jullie verhuisd zijn.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig plaatje van ouwe Magda met Marie. Nu de poppen het allemaal naar hun zin hebben kun jij rustig verhuizen. Nou ja rustig? Ik herinner me nog een blog waarin een strak schema stond met wat wanneer gedaan zou worden. Pff wat een klus zo'n verhuizing. Heel veel succes in ieder geval en ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat en dat je heel snel fijn kunt genieten van je nieuwe paleisje! Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief poppengeluk Elizabeth, beter kan het niet nu
    jullie zo druk zijn met de verhuizing, de meisjes
    vermaken zich wel en zullen jullie niet lastig vallen.

    Ben net terug van en vakantie in Italië en las jou reactie
    op mijn rozenpost. Je bent natuurlijk nog helemaal niet
    met de tuin bezig maar om even antwoord op je vraag te geven,
    mijn ervaring is dat rozen over het algemeen behoorlijk sterk
    zijn. Een aantal staan wel wat beschermd maar ik heb toch
    ook veel gewoon open in de tuin staan en ondanks de enorme
    regen van de laatste tijd blijven ze gewoon vrolijk doorbloeien.
    Alleen oud Engelse rozen die vrij zwaar zijn hebben wel wat te lijden. Dus je kan je heerlijk gaan uitleven in de tuin.

    Succes met alle drukte van dit moment.....

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. aah wat lief, fijn dat alle poppen zo tevreden zijn. Veel succes met de verhuizing!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...