Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 5 maart 2016

Frozen morning ..


Wat een mooie dag was het vandaag. Vanmorgen 'vroeg' was het heerlijk winters en ik heb er van genoten. Ik houd echt van de seizoenen en de afwisseling. Eigenlijk zou ik best eens een jaartje in de Alpen willen zijn!

Ik maakte wat foto's in onze achtertuin en rondom het huis ...



Als je goed kijkt zie je links m'n voetstappen in het bevroren gras.
En zie je wel dat de aarde rond is?




Onze voortuin, met het bord van de makelaar ... En .... er gloort hoop!



Toen ik even later over de dijk reed, had ik een doorkijkje richting de Merwede. Er hing een prachtige mistwaas over het water. Maar ik kon niet goed ergens stoppen. Dus ik ging eerst maar boodschappen halen. Op de terugweg was de betovering helaas al weg...
Maar er komt vast nog wel een gelegenheid!

20 opmerkingen:

  1. Zo op de foto of achter glas vind ik het winterse weer geweldig maar als ik naar buiten moet.....
    Succes met de verkoop!
    Fijn weekend.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's, en later op de dag de zon.
    Fijne Zondag
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's. Ik was ook al vroeg op en heb eerst een rondje over het erf gelopen, was genieten van alle pracht. Daarna dacht ik pas aan foto's maken, maar toen was het witte al wat weggesmolten.
    Succes met verkopen, hopelijk gaat dat gauw gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's Elizabeth! Helaas was het het hier niet zo mooi vanmorgen (of zou ik té laat zijn opgestaan? :-)
    Goh dat makelaarsbord ziet toch apart hé, ik hoop dat er goede reacties komen en dat het huis snel en goed verkocht wordt!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik word altijd een beetje triest als ik zo'n bord van "Te koop" bij een huis zie staan.
    Vind je het niet moeilijk om straks je huis achter te laten, afscheid te nemen van een plek waar je zo lang gewoond heb?
    Natuurlijk komt er iets leuks voor terug, maar toch...
    Ja, de wereld was mooi wit vanmorgen, maar ik verlang toch naar zon en 20 graden :-)
    Succes met de verkoop van je huis, zou fijn zijn als het snel lukte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'k Weet niet hoe ik het straks vind als het moment daar is..
      Maar voor nu vind ik het echt wel oké. We gaan er zo op vooruit voor ons gevoel .. rust ... ruimte ...

      Verwijderen
  6. Prachtig, die rijp! Wij reden vanmorgen een stuk naar een ander deel van het land. En ineens reden we een gebied in waar het blijkbaar iets kouder was, daar zat veel rijp aan de bomen. Zo'n mooi en sprookjesachtig gezicht!
    Ik hoop dat je huis snel verkocht is!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kun je nagaan hoeveel je straks in je nieuwe tuin kunt genieten :-)
    Wat fijn dat er een lichtpuntje is (onder begeleiding van die blonde krullenbol?)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi berichtje :-) en ja hoor: overduidelijk dat de aarde rond is! Hihi!
    Fijne zondag nog,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe mooi de jaargetijden ook zijn, ik verlang weer naar een beetje zon en warmte. Heerlijk weer de ramen en deuren op gooien en lekker zo naar buiten kunnen lopen. Succes met de verkoop. Hebben jullie al iets anders op jet oog?
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, we hebben al een ander huis. Zie het vorige blogbericht ...

      Verwijderen
  10. Net als jij hou ik ook van de seizoenen, het hoeft voor mij niet altijd zomer te zijn. Wij reden gisterenmorgen door de Bilwijkerpolder en het was prachtig, maar helaas, geen tijd om te stoppen. Daar heb ik later dan altijd weer spijt van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's en als je wat moois ziet meteen foto's maken (al doe ik dat ook niet altijd) en dan ben ik te laat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het was inderdaad prachtig buiten! Ik vond het een aangename verrassing om op te staan en die witte rijp op de bomen en alles te zien. En jij maakte er prachtige foto's van.
    Hartelijke groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Natuurlijk is de natuur ook al is het koud prachtig om te zien. Hele mooie foto's heb je gemaakt. Hier lag er vanmorgen behoorlijk ijs op het vijvertje maar nu schijnt de zon volop en uit de wind is het lekker warm. Dus de Lente komt eraan.
    O ik wens toch zo voor jullie dat de verkoop nu doorgaat en je met veel plezier aan een ander en rustig plekje kunt gaan werken.
    Succes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan ook genieten van het winterse weer zolang het maar niet glad wordt. Savonds is het ook al zo mooi helder en zie je veel sterren. Ik zie dat je hortensia ook alweer knoppen heeft, de lente komt er aan.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi vastgelegd nog.
    Succes met de verkoop en hopelijk zit je snel op de veranda van je nieuwe huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat mooie foto's Elizabeth en wat heerlijk als je even de tijd kunt nemen om zulke foto's te maken en te plaatsen.

    Hier draait de wasmachine weer op volle toeren..Weekendje met de camper geeft ook weer veel werk ;-) ach ja..het was gezellig.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...