Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

maandag 5 oktober 2015

Calendar and I am ... (Journal 52)

Het jaar gaat eigenlijk best snel ... We zitten alweer in week 41!
'k Weet nog goed dat ik in januari begon met de wekelijkse uitdaging van Journal 52.



In week 38 stond het onderwerp "CALENDAR"  centraal. Ik besloot om maar iets te maken voor de maand oktober en me ook maar eens aan de herfstkleuren te wagen.


Eerst een ondergrond met allerlei herfstkleurvegen ..., waarbij ik aan een flinke herfstwind dacht ...


Van een restje bruin inpakpapier sneed ik vierkantjes, geen 31 ... want dat paste niet..., en die plakte ik op met wat tussenruimte.



De illustraties komen uit de Flow en alle vierkantjes kregen een kadertje met bruine viltstift.
Ook de schuine vegen kregen hier en daar accenten. 
De kalender is deels ingevuld, maar lopende de maand komt er wellicht nog iets bij!




Week 39 stond "I AM" centraal ....
Best een lastig onderwerp, vond ik. 


17 opmerkingen:

  1. Wat leuk Elizabeth en ook erg mooi met de herfstkleuren. Je hebt er een mooie persoonlijke draai aan gegeven ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Het idee van het Journal 52 onthou ik nog even voor een nieuw jaar, ik ga mij er toch eens toe zetten ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je calendar is zo sfeervol, zo wil je graag alles invullen en vergeten is er zo niet bij, prachtig!
    "I am" lijkt me heel moeilijk.... maar het is je gelukt en het lijkt stoer..... "I am" is nooit af lijkt me....
    Lieve groet van huis tot huis, Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bladzij weer gemaakt!
    Enne... I am.... pfff.... dat vergt nog wel een stukje zelfonderzoek!
    Nooit verkeerd, toch?
    Benieuwd!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het prachtig gedaan Elizabeth! Vind het heel creatief van je hoe je steeds iets leuks bedenkt voor al je opdrachten.
    Nu dan I am...... dus iets over je zelf vertellen, nee uitbeelden.... ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Week 41 alweer waar blijft de tijd. Knap werk wat je steeds weer maakt.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi weer. Maar I am hoeft voor jou toch geen moeilijk onderwerp te zijn. Zelden iemand gezien die zo ontzettend creatief is. Van alle markten thuis op handwerk en knutselgebied en daar mag je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is toch een rustig geheel geworden. Ik zie er niet echt een storm in. Je hebt er ook nog wat in verstopt zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geworden, creatief ook
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor je bericht op mijn blog en leuk dat je mij bent gaan volgen!
    Ik heb me zojuist ook hier aangemeld en ga je blog eens uitgebreid bekijken. Ik zie al veel leuke creativiteit.
    Hartelijke groet, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er top uit! ! Zo knap hoe je dat volhoudt! Bedankt voor je reactie bij mij. Inderdaad het jeukt en kriebelt aan alle kanten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaat de tijd snel he, dat viel mij ook al op. Ik vind het toch knap dat je iedere week weer iets maakt en dan soms ook nog wel lastig kan zijn bedenk je wel weer iets unieks.

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gedaan Elizabeth, echt herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om de herfstwind op deze manier vorm te geven. Succes met het volgende exeplaar. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...