Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 4 augustus 2015

Tos Kaatje groeit en nog meer ...



De Toska SAL is al weer op de helft. Drie delen zijn er inmiddels af. Ik borduur op 11,5 draads linnen met DMC nummer 844 en 642
Het volgende deel is een mooi randje en de cijfers 1 tot 10 in twee verschillende grootte. 't Lijkt me weer zo leuk om verder te gaan!



Gisteren liet ik de krantenpagina's zien die ik ga gebruiken voor het nieuwe receptenboek.
Ik heb ze vanmiddag allemaal groen-geel geverfd.




De volgende stap is het naaien van stofreepjes aan één lange zijde. En dan kunnen de pagina's ingebonden worden en de recepten geplakt!

Morgen ga ik een 'papier' dagje houden, ik bedoel dat ik ga art journalen...
Er ligt een heleboel dat net niet af is, en met de prompts van Journal 52 loop ik ook 3 weken achter, en hier op m'n blog zelfs 5 weken.
De weersvooruitzichten zijn goed, dus ik hoop dat ik lekker buiten aan de tuintafel kan zitten!




14 opmerkingen:

  1. Ha ha ik moet lachen als ik het papier zie hangen. Hier zeggen wij wel eens "het wordt mij groen en geel voor de ogen" om aan te geven dat het even niet zo goed gaat en alle indrukken een beetje te veel worden. Daaraan moest ik denken. Jij maakt van het recepten boek tenminste iets mooi's ik doe ze vaak in een grote map en dan is het zoeken geblazen als je iets nodig hebt..
    Niks orde en netheid maar rommelig. Dus geef je zo ook nog eens een goed voorbeeld.
    Leuk hoor die Toska Sal morgen wordt het weer weer beter dus kun je heerlijk buiten aan de slag. Het was hier een hele natte dag maar nu is alles weer heerlijk fris na de hitte van maandag dus morgen weer genieten.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die papieren was aan de lijn,ben benieuwd als het straks in elkaar zit echt grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi borduurwerk. Leuk dat papier zo zien hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi wasje, haha. Leuke uitstraling. Veel plezier met papier morgen. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren van je borduurwerk, geheel anders dan het gekleurde papier. Ik ben benieuwd hoe het wordt. Veel plezier morgen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke was! Leuk om op deze manier zelf een boek te maken.
    Tos Kaatje, wat een leuke naam voor die mooie SAL. Het lapje past heel mooi bij de klok :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke was hangt er aan je droogmolen,je lettterlapje wordt hel erg mooi, ik blijf de kleuren die je gebruikt geweldig vinden. Voor straks heel veel plezier met je papierwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat boek zelf maken, met geverfd krantenpapier en stofreepjes, dat is fascinerend !! Daar heb ik nou nog nooit van gehoord !! Als je eens ooit niet weet waarover te bloggen, maak daar dan een tutorial over !!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een paar jaar geleden heb ik er al eens over geblogd, zie http://busybessy.blogspot.nl/2011/10/receptenboek.html maar ik kan er inderdaad nog wel eens een mooie tuut met stap-voor-stap foto's van maken! Het is zò leuk om te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje voor het linkje !! Dat had ik nooit op eigen houtje teruggevonden in je blog, zover terug in de tijd !

      Verwijderen
  10. Grappig hoe je "was" (bedoel natuurlijk het papier) aan je waslijn hangt! Geweldig om te zien. Ook wij gebruiken een uitdrukking met groen en geel namelijk: Ik erger me daar groen en geel aan. Hahaha....dat is hier helemaal niet van toepassing.

    Je kruissteeklap vind ik nog steeds schitterend mooi Elizabeth :-)

    Ik wens je veel plezier vandaag met de papierdag.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi borduurwerkje, en gekleurde was ook
    Je zit weer vol plannen lees ik Dipje weer voorbij.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Elizabeth wat wordt je SAL sfeervol, prachtig!
    Wat ben je heerlijk aan de was......... dat gaat weer iets heel leuks worden, is nu al te zien......
    Geniet maar fijn,
    Zomerse groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie Sal , en die groene papiertje word ik helemaal blij van, goed bezig.
    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...