Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 1 augustus 2015

En verder?

Intussen is de zolder helemaal opgeruimd! En ook de garage eronder is behoorlijk spick and span...
En ondanks wat hartzeer over één en ander kan ik je vertellen dat het hèerlijk is!
Ik denk zelfs dat de opruimactie zich volgende week nog uitbreidt naar de keuken, alhoewel die enige tijd geleden al onderhanden is genomen. Maar je hebt altijd teveel spullen, dus waarschijnlijk kan er best nog wat weg.


Hihi..., weg? Deze mokjes kwamen er in elk geval bij! En ook de placemats die eronder liggen.
We waren de afgelopen dagen een keertje bij de Action en het was zo leuk om je daar een keertje te laten gaan...
Maar ik dacht wel meteen; dan gaan die oude mokken uit de kast naar de kringloop... En aldus geschiedde.
Nou ja, het kost daar bij de Action allemaal geen drol, dus er ging van alles in dat karretje. En DH deed ook lekker mee. Hij is wat meer van de technische afdeling en de poets- en drogisterij afdeling hadden ook zijn belangstelling.


Ik vond geweldige papierblokken voor heel weinig geld. Dat kun je gewoon niet laten liggen. En heel veel knoopjes voor een fluitje van een cent...  Acrlyverf om lekker achtergrondjes mee te maken, lint...


Maar ook in de kringloop vond ik nog wat van m'n gading; sjablonen, stempels, cupcakes en resten borduurstof. Ik had geluk, want er zat veel 12 draads linnen in het zakje. Laat ik nu daar al een poosje een plannetje voor in mijn hoofd hebben!

We deden de afgelopen dagen nog meer hoor...
Donderdag waren we in Domburg, gisteren was DH jarig, en dat vierden we 's avonds. En 's middags maakten we nog een ommetje door de polder op de fiets.
En we waren nog een dag op de Veluwe...
Maar ik heb daar zo goed als geen foto's van, en manlief wel. Maar die moet hij nog doorsturen aan mij en daar zeur ik al een tijdje om, maar hij heeft beloofd om dat zondag te doen.
Dus even geduld... een praatje bij een plaatje is toch veel leuker dan een praatje alleen...?

Vandaag heb ik een dagje voor mezelf, ook best lekker hoor. Ik kwam eindelijk weer eens toe aan blogs lezen en reageren en de lapjes van de Gossip kwamen weer uit het mandje. 
DH is vandaag op 'geheime missie' zoals ik het maar noem. Ik weet niet of ik er over mag vertellen,  maar ik denk dat, als het nieuwtje er af is, ik wel toestemming krijg. Dat klinkt lekker geheimzinnig hè?





19 opmerkingen:

  1. Action, super winkel. Daar kom je nooit met lege handen thuis. Mooie kopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de vaart er wel in. Zo werkt het wel vaak. Je begint bij A en neemt B mee. Voordat je het weet ... Rustig weekend. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, lekker opgeruimd en dan de lege plekken bijvullen met A.ctionspullen, mooie mokken, ik geloof dat ik binnenkort daar ook weer eens ga kijken. Gelukkig is er geen op het dorp, maar wel in de buurt, dat scheelt in de verleiding. Jullie hebben leuke uitjes gemaakt en ik ben natuurlijk reuze benieuwd naar de foto's en helemaal naar jullie het geheimpje :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk zo'n opgeruimd gevoel. En die Action.... gevaarlijke winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk eens even opruimen en de action daar kom je altijd met meer weg dan de bedoeling was maar idd het kost niet veel en dan is het heerlijk om je te laten verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het opruimen zelf vind ik altijd vreselijk maar het resultaat is heerlijk! Ik ben jaloers op je action aankopen. Ik wou dat die hier in het dorp zat. Maar nu ik vakantie heb is het een goed idee om eens op zoek te gaan naar een action voor ook zulke leuke spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig is de Action een paar plaatsen verder, anders zou ik daar vast veel te zijn. Ze hebben altijd zulke leuke dingen... Je hebt een flinke slag geslagen, zie ik wel. Lekker alles opgeruimd en dan een paar mooie dingen kopen, dat geeft een goed gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk hè dat opruimen, ik ben ook nog steeds blij en ook nog lang niet klaar😊. Ja de action is een gevaarlijke winkel met heel veel goedkope en leuke spulletjes, ik vind er ook regelmatig wat, maar denk wel twee keer na of ik eraan toe kom om te gebruiken.
    Een hele fijne week, liefs van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geheime missie... Mijn aandacht (en nieuwsgierigheid) heb je aangewakkerd ! En de Action, tsja, hopeloos gevaarlijke winkel ;-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met DH's verjaardag, lekker om dat in de vakantie te kunnen vieren. Die geheime missie maakt me natuurlijk heel erg nieuwsgierig, maar ik moet geduldig wachten, moeilijk hoor :-)
    Wat ben je lekker geslaagd bij de Action, wat hebben ze een leuke dingen hé. De papierblokken herken ik, die gebruik ik voor de kaartendoosjes. En wat heb je een leuke dingen mogen kopen bij de Kringloop! Jammer genoeg is die bij ons in het dorp niet zo rijk gesorteerd :-)
    Heerlijk zoals je aan het opruimen bent, het is altijd zo lekker binnen komen in een opgeruimd vertrek. Een aantal jaren terug hebben wij álles opgeruimd,(toen wij van huis naar camper verhuisden) en hoewel het eerst wat moeilijk was, vond ik het later héérlijk. Het gevoel uitschakelen en met verstand opruimen is niet makkelijk, maar als je eenmaal bezig bent , gaat het steeds beter :-).
    Groetjes weer en nog een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Action is zo'n gevaarlijke winkel! Je koopt snel meer dan nodig is omdat het geen drol kost daar. Ik heb hier zo nog zeker 10 blokken papier liggen waar ik niks mee doe en ook bij hun vandaan komt. Ik heb er wel eens wat papier uit gebruikt maar dat is te verwaarlozen.

    Je hebt wel leuke kopjes gescoord. Heerlijk hé dat opruimgevoel? Supergaaf dat ondanks het bij dingen hartzeer opleverde...je toch erg blij bent met de hele schoonmaak/opruimactie van jullie. Super :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat heerlijk een man die voor poets spullen bij de Action gaat . En gaat hij dat thuis uitproberen? je hebt vast nog wel iets te poetsen. Ik moet mij inhouden maar als ik die buit zo zie lijkt mij een retourtje Action ook niet gek. En een dagje Domburg zit die mevrouw nog steeds met haar hond op het bankje uit te kijken over de zee.
    Manlief en ik zaten daar ook een keer te kijken toen een Duitse jongen een uitbrander van zijn ouders kreeg. Van woede kreeg die hond van het standbeeld van hem een hele harde schop en dat was ook niet bepaald prettig integendeel.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, in huis poetst DH niet hoor Marga.. Maar het gaat om de auto; sponzen en zemen en anti insectensprays en iets voor het glas, etc...

      Verwijderen
  13. Wat ben je lekker aan het opruimen geweest! Dat is ook mijn sterkste kant niet hoor :-)
    Wel nieuwe dingen kopen en gezellig van genieten.
    Gelukkig heb je de boel weer een beetje aangevuld, want je hebt ruimte genoeg toch?
    Als ik er bij was, zou ik vast wel weer wat dingen uitgezocht hebben, heerlijk andermans troep!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, ik ben stikjaloers als ik zie hoe goed jullie al hebben opgeruimd! Dat zou thuis in mijn hobbykamer en nog hier en daar ook eens dringend moeten gebeuren, maar helaas ontbreekt de tijd en de zin hiervoor. Je kocht een heleboel leuke spullen, hier ga je nog veel moois mee kunnen maken. Je maakt ons wel heeeeel nieuwsgierig nu naar de opdracht van DH, mysterieus.....
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, jullie zijn echt lekker bezig :) En wat leuk dat jullie in Domburg waren, dan hadden we elkaar kunnen ontmoeten :)!! En wat een spannende dingen allemaal, we zijn benieuwd naar de missie van je DH!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat heerlijk om zo te kunnen opruimen. Ook ik ben vanmorgen weer begonnen met opruimen van mijn werkspullen, wel met pijn in mijn hart hoor. Bij de action is het altijd leuk en dankbaar om iets te kopen voor weinig.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...