Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 14 augustus 2015

And the weeds grew wildly ...


My positive change is dat ik meer op de fiets doe ...
Vaak 's morgens op tijd (als het nog niet zo warm is) en ik het buiten zo heerlijk vind,
Even langs de super voor de boodschapjes en soms nog een ommetje erbij.
Ja, dat kan nog zolang ik vakantie heb ...
Maar dat duurt helaas nog maar 10 dagjes. Op maandag 24 augustus moet ik weer present zijn op school. Ahum, dat wordt nog wat omschakelen ...



Dit was dus mijn boodschappenbuit van gisteren. Goed bezig? Ja, lekkere volkoren bollen waar ik zo van houd. En die heerlijke Flow weekly ...
Maar die sponsjes kocht ik eerlijk gezegd om mee te stempelen, en niet om mee schoon te maken.
Viel dat even tegen toen ik het ging uitproberen ...


Maar wat ik in eerste instantie niet had gezien, waren de leuke zuignapjes in elk pakketje!
En dat nodigde uit om deze fleurige sponsjes op te hangen in de keuken, badkamer en toilet ...
Misschien worden ze dan tòch nog voor schoonmaakdoeleinden gebruikt!



Maar het meest blij was ik met dit blad ... Het lag voor een prikkie bij de Dirx Drogist!
En ik zag daar meteen een heel handig handwerkdienblad in, zoals je op de eerste foto ziet...
Het onkruid groeit daar welig ... in een oude theepot. Het is het laatste blokje dat ik nog moest maken van de Gossip. En ik vond het gewoon jammer, weet je dat...



Onderstaand blok had ik geloof ik ook nog niet laten zien ...
Mocht je het leuk vinden, dan kun je via het label Gossip alle foto's van de gemaakte blokken van de Gossip in the Garden bekijken.



Op tafel liggen de gemaakte blokken en ze wachten en wachten ...


So, I am piecing the quilt top!



18 opmerkingen:

  1. Wat word je quilt prachtig!! Ja, zo'n dienblad zou ik ook voor vallen, superhandig. En wie weet hoe schoon je huis er straks uitziet. ;-) Werkze weer volgende week!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reuze handig zo'n dienblad, ik heb er ook eentje in gebruik met een iets andere indeling. Je gossip is zo mooi. prachtige blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En oh wat zijn die blokken leuk zeg .en dienblad lijkt me inderdaad erg handig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoeperige kleurtjes van jou Gossip. En een dienblad daar kun je er niet genoeg van hebben als je een hobby hebt zoals wij. Blij te lezen dat je met plezier fietst. Ik zou niet zonder kunnen en geniet er dagelijks van.
    Fijn weekend.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je quilt zo mooi. En je dienblad ziet er handig uit. Zag hem hier volgens mij bij de trekpleister liggen. En wie weet gaan die sponsjes van zelf aan de gang ;) meldt het dan even, ik kan ze dan ook hard gebruijen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke quilt, die Gossip. Je wordt er vrolijk van als je er naar kijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je Gossip gaat hard. Wordt mooi, zacht en kracht. Zo'n dienblad is handig. Ik had er 1 voor een ander project gekocht, verkeerde indeling. Toen nog een met een andere indeling, was het ook niet. Nu gebruik ik ze ook voor mijn handwerk. Aan de slonsjes heb je in ieder geval een schoonmaak artikel overgehouden. Nu niet elke keer denken: goh, wat had ik mooi kunnen stempelen als er niet .... Fijn weekend. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je gossip is als het in elkaar zit vast een prachtig kleed geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig de gossip blokken
    Mooie frisse kleuren.
    Hier beginnen Maandag weer de scholen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat wordt dat leuk zeg, die gossip! Geniet nog even van je laatste vakantiedaagjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat leuk allemaal. Die sponsjes, grappig en dat dienblad...super en ja de Gossip wordt zo mooi. Gelukkig heb ik zelf het patroon nog liggen. Geniet nog van je restje vakantie. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat wordt het mooi :)!! Heerlijk zo'n dienblad wat je hier dan lekker voor kunt gebruiken. Werkt nog fijner ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Handig zo'n dienblad en leuk die sponsjes, nodigen idd uit om mee te poetsen. ;)
    Je quilt is prachtig en zo houd je de zomer nog lang vast.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk dienblad heb je gevonden..... of het ervoor gemaakt is....
    Je Gossip wordt geweldig! Kan me zo goed voorstellen dat je deze lieve blokjes gaat missen..... Geniet nog maar fijn van je laatste vakantiedagen....
    Zomerse groetjes van huis tot huis,
    Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die gossip, wat gaat me dat een prachtstuk worden ! Ik wou dat ik wat meer quilt-ervaring had, ik begon er direct aan (euh, "meer" ervaring is niet de juiste uitdrukking, ik heb nog nooit een quilt gemaakt moet ik bekennen...)
    Geniet nog van je laatste vakantiedagen !!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi! (meer worden kan ik niet bedenken Elizabeth) ;-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi blokje van die theepot. Lekkere zachte kleurtjes.
    Die sponsjes daar lekker laten hangen hoor, anders worden ze maar vuil als je er mee gaat schoonmaken... :-)
    Leuk die foto's van dieren op je vorige blogberichtje.
    Geef mij die poesjes maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi allemaal! En dat dienblad is helemaal te gek!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...