Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

woensdag 10 december 2014

DJ blokjes

A-2 One Two Buckle My Shoe

Gisteravond bracht ik wat systeem in de gemaakte blokjes voor de Dear Jane en maakte ik ook een overzichtje van welke blokjes ik heb laten zien op m'n blog en welke nog niet ...
En toen kwam ik erachter dat ik bovenstaand blokje vergeten was, en het is echt al een hele tijd af!





A-11 Pebble's Protest

Het blokje hierboven was nogal bewerkelijk; veel stukjes, ook best kleine ... Op de middelste foto zie je de werkvolgorde.

Ik wist dat er nog veel meer lastige blokjes aan zaten te komen..., zoals hieronder Framed Fancy ...
Niks geen pretje hoor!



A-12 Framed Fancy

Inmiddels zijn dus alle blokjes van de A rij af en heb ik ze ook allemaal laten zien hier.
In de bakjes liggen nu B-blokjes te wachten, en er is ook al een C-blokje gemaakt. 
Wordt vervolgd dus t.z.t. ....

14 opmerkingen:

  1. Het zijn wel heel bewerkelijke blokjes........maar het is je prima afgegaan !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Petje af voor al die bewerkelijke blokjes. Ik kan niet anders dan dat ze goed gelukt zijn. Het vleugje rood voor de maand december doet het goed en staat leuk zeker zo aan het eind van het jaar mag het best een beetje knallen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zo super knap dat je dit gepriegel kunt en dat je er geduld voor hebt.
    En in het echt zijn ze nog veel mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleine stukjes, maar heel mooi geworden. Dit is echt zo'n "lange-adem-quilt".

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn echte blokjes maar wat een kleine stukjes. Echt super stoer, dat je eraan begonnen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is dus echt niks voor mij, zeker niet die lastige blokjes die je daar toont, ik moet je echt bewonderen voor je doorzettingsvermogen hoor! Ze zijn echt wel heel mooi met prachtige stofjes, dit wordt een beauty, maar zeker nooit door mij gemaakt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor dit werk moet je wel veel ervaring en vooral veel inzicht hebben, ik zou denk ik niet weten waar te beginnen. Maar jij kan het heel goed, het worden ieder keer weer mooie blokken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap dat je van al die kleine stukjes zulke mooie blokken maakt. Je moet er flink geduld en doorzettingsvermogen voor hebben om al die blokken zo te maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. goed gelukt, ook die lastige met al die stukjes!!! Ik ben helaas te druk om te 'Janen' maar die tijd komt wel weer, tis té leuk eigenlijk om te laten liggen.
    succes met de B-en!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn inderdaad bewerkelijke blokjes :-) maar het resultaat is geweldig! Wat netjes gedaan, doe je het onder een loep of op de bank met een goede lamp er bij?
    Grappig dat je de blokken hebt 'opgeruimd', komt dat door die opgeruimde kamer of ben je met de najaarsschoonmaak bezig? :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou er niet meer uit komen denk ik met zoveel verschillende stukjes. Wel erg mooi en kunstig dat jij dat kan.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb het idee dat de blokjes steeds mooier worden, dat je de slag te pakken hebt. Leuk.
    Groet,
    Dini

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat quilten blijf ik echt mooi vinden!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...