Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

donderdag 15 mei 2014

Voortgang randje per week





Er zijn weer wat randjes geborduurd op de linnenrol. Gelukkig houdt Spooky de voortgang goed in de gaten en ze helpt soms een handje mee ...



Anders was ik natuurlijk nooit zo ver gekomen!


Hierboven de nieuwste randjes die er bij zijn gekomen... 
Ik heb bewust een iets andere volgorde aangehouden omdat ik randje 27 en 28 veel te druk vond om onder elkaar te hebben. 
Ik heb bij randje 27 overigens ook wat steekjes weggelaten en ik vind het nu veel rustiger en dus mooier...




Nou, alle randjes passen nog maar net op één foto...  Dat gaat straks leuk worden.
Ik ben trouwens behoorlijk in de borduur-move! Ik had het werkje ook meegenomen op vakantie, maar daar kwam niet veel van borduren. Dat is gewoon niet handig; breien of haken gaat veel gemakkelijker.

Ik wil proberen of ik een inhaalslag kan maken zodat ik weer 'bij' ben. Niet zozeer vanuit prestatiedrang of wat dan ook, maar ik vind dat het verrassingseffect van de nieuwe randjes op zaterdag behoorlijk weg is, als je ver achter loopt. Die fun is juist zo leuk...
Nou, we gaan het zien. Het moet wel kunnen voor het hoofdje hè...

10 opmerkingen:

  1. Het moet toch lukken om het af te maken met zulke goede hulp.
    Je geeft het borduurwerk gewoon een dag in poten van Spooky en
    als je dan uit je werk komt, is het af.

    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb jouw blog doorgegeven aan mijn moeder, zij is ook bezig met deze rol. Kan ze zien hoe mooi die van jou ook wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elizabeth, ik kan alleen maar plaatjes kijken!!!!!!
    Ik kan geen Grieks.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als Spooky een handje (pootje) helpt, ben je toch snel weer bij? Wat een schattige foto van hem/haar, lief hé zoals ze toch altijd weer zoet zijn als er een draadje beweegt.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig dat spooky mee werkt. Leuke foto's en updates.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De randjes worden steeds mooier. Leuke vakantie heb je ook gehad met de camper.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverd, die hulpvaardige Spooky. En zo herkenbaar. Ik heb hier ook zo'n grapjas rondlopen die denkt dat we samen moeten haken en naaien.
    De randjes zien er mooi uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je randjes alsmaar mooier worden, je hebt mooie kleurtjes gekozen. En je maakt er je eigen ding van en dat doe je prima!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie dat jij de brede randjes ook niet helemaal mooi vond, ik heb ze zoals je weet weggelaten en jij hebt ze verandert ook een idee. Ik vind je kleuren zo mooi uit komen zeker nu de rol steeds langer wordt. Veel borduurplezier, ik borduur weer een randje na onze wandelingen men of fietstochtjes op de camping

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie randjes en wat een superlief poesje.
    groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...