Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 31 mei 2014

Achtergrondjes ...

Wat is het stil in blogland ... Of vinden jullie dat niet?
Zelf was ik ook niet zo actief met bloggen, maar ik was een beetje 'zoekende'.
Leuke dingen genoeg om te doen, maar ik wilde een draai geven aan m'n creatief dagboek.



Dus heb ik lekker met verf zitten kliederen en heb ik wat dingetjes uitgeprobeerd.
Ik heb afdrukjes gemaakt en ben aan de slag gegaan met sjabloontjes die ik nog had liggen.
De effecten zijn iedere keer weer verrassend en soms valt het ook gewoon erg tegen. Maar dat geeft niet. Het is gewoon wat experimenteren. De mooie stukjes kan ik altijd nog bewaren voor het kaarten maken.
En de pagina's waar ik tevreden over ben, kan ik verder gaan bewerken met tekst ...








En soms is het gewoon leuk om je rollertje met verf op verschillende manieren 'leeg' te rollen ...




17 opmerkingen:

  1. Hé hoe mooi ! Vooral de twee felgroene prints, met de tekstlijstjes eronder, vind ik super goed geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het met je eens dat het stil is in Blogland, had het er afgelopen dagen met een paar blogdames over op FB, dat veel mensen meer feesboeken dan bloggen, terwijl ik het veel leuker vind om blogs te lezen ....en veel van mensen die ik ken , stoppen met bloggen omdat FB het veel sneller allemaal gaat, ik blijf bloggen en volgen :-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wat rustig inderdaad. Ook wel eens lekker want met al die berichten lezen ben je zo weer een uur verder. Maar het blijft leuk om te kijken wat iedereen maakt en doet.
    Jij bijv. met je geklieder. Ik zie er nog niks in maar uiteindelijk geeft het vast een mooi resultaat aangezien je vorige creaties ook mooi geworden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja soms valt het niet mee, ik ben niet zo productief op het ogenblik, de werkdruk is momenteel erg hoog. En ook de tuin slokt wat tijd op. Maar dat komt wel weer, die achtergronden zijn werkelijk prachtig voor zulke dingen kan ik op het ogenblik niet de rust voor vinden.

    Groetjes van Ria ;0))

    D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Creatief met de verf bezig, leuk resultaat hoor.
    Ik ben heel stilletjes momenteel met blogjes lezen, en schrijven.
    Komt wel weer, even veel wat anders
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent lekker creatief aan het "spelen", lijkt me erg ontspannend :-)
    Bij mij op het blog is het rustig omdat ik met iets groters bezig ben, maar morgen komt er een klein (met recht) tussendoortje(ook waar) op te staan, dan kun je weer wat lezen als je wilt ;-)
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai, lekker bezig! Zelf ben ik ook lekker bezig met papier , bloemen en haken. Heb best veel gemaakt de laatste tijd maar geen tijd gehad om te bloggen. Veel vrije dagen waardoor de kids veel later naar bed gaan en waardoor mijn avonden spontaan heel kort worden... Tja dan schiet het bloggen erbij in. Maar binnenkort weer een berichtje van mij hoor. Liefs, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wanneer het mooi weer is word er altijd wat minder naar de blog gekeken, helemaal straks in de vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lekkere knutselkliederhoek heb je! Leuk om te zien hoe je het maken van de achtergrondjes aan het ontdekken bent.
    Het was me nog niet opgevallen dat het rustiger was in blogland, maar misschien komt dat wel omdat ik zelf minder achter de computer zit ;-). Ik heb zoveel leuks onder handen en ik ben ook meer buiten nu het mooier weer wordt, misschien is dat ook wel zo bij de andere blogsters. Ik hoop toch maar dat niet iedereen gaat Facebooken, ik vind het bloggen juist zo leuk!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb je verfcreaties bewonderd, ziet er leuk uit.
    Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb even lekker teruggelezen en al je aktiviteiten bewonderd ,je bent lekker bezig ,wat eeen mooie poppen kleertjes maar ook je dagboek wordt steeds leuker heerlijk om te zien .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo,

    Wat fantastisch gedaan, ze zijn stuk voor stuk mooi geworden en apart van stijl zo.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent inderdaad lekker aan het kliederen geweest meid!! Kan soms ook heel ontspannend werken! Maar van dat geklieder krijg je ook altijd weer zo'n bende om op te ruimen! En dat kan mijn geordende geest natuurlijk weer niet aan.... ;-)
    En dat het stil is op blogland vond ik ook al! Ik doe er trouwens zelf ook aan mee merk ik. Gewoon niets te melden of te vertellen... of soms zelfs de puf er niet voor...
    Wat ik zag dat sommigen overstappen op FB kan ik niet goed begrijpen.... Veel te snel allemaal en altijd korte berichtjes... Ik lees juist graag een verhaal... Kun je zo lekker met een glimlach lezen... Nee, ik blijf blogland favoriet vinden. Hoewel ik inmiddels wel een account heb op FB, maar dat is meer omdat ik daar soms leuke patroontjes voorbij zie komen.... Heb helemaal geen zin in dat gedoe... heb me bij een paar haak en breigroepen aangemeld, maar dat is het dan ook. Lang leve blogland!!
    En er zullen vast weer andere tijden aanbreken!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk is dat geëxperimenteer van je, het geeft mooie verfresultaten. En je hebt helemaal gelijk dat het een beetje stil is in blogland, daar werk ik ook aan mee ;-). We zijn bijna elke dag buiten te vinden, er is daar zoveel werk. De vorige keer vroeg je hoeveel grond we rond het huis hebben. Ik weet het niet helemaal precies, maar zo'n 2000 vierkante meter is het zeker en eer we daar helemaal rond zijn, gaat denk ik nog wel wat jaren overheen. Wat we opgeruimd en "ontgonnen" hebben moet ook weer bijgehouden worden anders is het binnen een maand weer en wildernis. Maar de uurtjes heerlijk ontspannen van de tuin genieten en er lekker in zitten maken veel goed :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het lijkt echt wat rustiger te worden op sommige blogs en sommige blogs zijn zelfs al lang niet gebruikt of zelfs uit de lucht gehaald. Aan de andere kant zie ik ook leuke nieuwe blogs langskomen. Op Annemaries haakblog las ik dat veel bloggers in hun derde jaar in een soort blogdip komen. Misschien is dat bij sommige bloggers aan de hand.
    Er gaan veel mensen Facebooken, maar stel je hebt enige tijd geleden iets op een facebook gezien. Ga dat er eens op terugzoeken. Vaak niet te doen. Bij blogs is dat geen probleem.
    Bij Facebook verbaas ik me soms over hoe mensen naar elkaar toe reageren. Zo is het gezellig en dan opeens doen mensen lelijk tegen elkaar. Op de blogs die ik volg (en dat zijn er veel) heb ik dat nog niet meegemaakt. Ik houd het lekker bij bloggen. En hopelijk doen veel andere bloggers dat de komende tijd ook.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...