Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

donderdag 13 februari 2014

Ontspanning na inspanning ...

Ja, wat is er nu ontspannender dan het haken van een granny square onder het genot van een kopje thee aan het einde van een werkdag vol gesprekken, afspraken en indrukken?


Juist...., niets... alleen het haken van een mooie granny square! 

En dan doe ik er nog één ...


Patroontje weer gevonden bij I am ... crafty



En dit is ook zo'n leukerd om te maken! 
Hij heet Forever Lace Block en is ontworpen door Donna Kay Lacey.


Ik heb een druk weekje en ik zal blij zijn als al het werk gedaan is, en ik kan gaan genieten van de voorjaarsvakantie. Tijd om bij te tanken...

14 opmerkingen:

  1. O, Elizabeth, wat een mooie granny's!!!
    Zou er zo zin in krijgen!!
    Maar ik maak op 't moment weinig illusies.... en zeker geen to do lijstjes.....
    Het valt niet altijd mee, maar het is zo leuk hè?
    Wat ben je eigenlijk van plan met al die granny's?
    En wat een lieve kleurtjes gebruik je!! En eens een keer helemaal geen blauw!!!
    Of wordt het een babydekentje?
    Ben benieuwd!!
    En geniet van je vakantie volgende week.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gebruikt ook heerlijk rustgevende kleuren; ik vind ze mooi!
    Vergeet ondertussen niet adem te halen, dan komt het vast allemaal wel goed ;-) Succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze zijn weer zo mooi.
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kleuren hdb je gekozen!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om zo te haken, kleine stukjes in mooie kleuren en je schiet lekker op!
    Nog even doorbijten......maar dan een hele fijne voorjaars vakantie!
    Geniet ervan, groetjes en XXX Hetti

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handwerken werkt toch altijd ontspannend, of het nu haken of breien of borduren is!
    En je granny's zijn supermooi, ook hele mooie kleurtjes heb je gekozen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke veschillende granny,s heb je gehaakt.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben zo benieuwd wat je ervan gaat maken.
    Ik wil ook granny's haken..... maar ik doe het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Handwerk is altijd heerlijk om te doen, vooral na het inspannende gewone werken. Het zijn weer prachtige granny´s, ik vind de kleuren zo mooi gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk die verschillende granny's en wat een mooi geheel door het gebruik van deze kleuren.
    Bijna vakantie, geniet er maar van straks!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooo wat leuk al die verschillende mooi in deze kleurtjes!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige granny's!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie squares in mooie kleuren. Dank je voor de links naar de patronen.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...