Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

woensdag 19 februari 2014

Nog meer granny's ...


Het regent hier granny squares op de keukentafel... Voordat ik het weet is er weer eentje af!
Ik ben blij met elk vierkantje dat ik haak en ik heb er vooral plezier in omdat het telkens lekker even uitproberen is...



Bovenstaand vierkantje komt van de website Make with loops en is een gratis patroontje. Ik heb er alleen nog een extra randje stokjes omheen gehaakt omdat ik graag dezelfde afmetingen wil hebben.


Een vrij simpel vierkantje, maar leuk omdat het middenvlak schuin geplaatst is t.o.v. de rest. Ook dit is een gratis patroon (wel in het engels) en vond ik bij Hooks and yarns.



En hierboven weer een granny square van mijn favoriete site I am crafty. Als je goed kijkt, zie je dat ik een kleine variatie heb gemaakt t.o.v. het origineel.



Het vierkantje hierboven vond ik zo leuk om te haken, maar jammer genoeg trekt hij een beetje. Ik moet deze maar even goed blocken. Het patroontje vind je hier.

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie nieuwe patroontjes weer. Dank voor de links en succes met het vervolg!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook met Granny`s bezig maar die zijn wel wat gemakkelijker dan deze. Ik weet in ieder geval waar ik kan zoeken als ik toe ben aan nieuwe Granny`s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze "regen" vind je vast niet erg? Ze zijn mooi, ook de combinatie van kleuren.
    Fijne dag.
    Groet,
    Dientje (dientjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerds allemaal en ik vind de kleurtjes prachtig, veel succes met de "regen" ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe je ze altijd weer gevonden krijgt!! Dat vind ik bijna net zo'n grote kunst als het haken van die lapjes zelf!!
    Ziet er leuk uit hoor!!

    Geniet maar van je 'granny-vakantie'..... ;-)

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat een mooie exemplaren weer! Ik vind de kleurcombinatie heel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk al die vierkantjes, je gaat heel hard! Bedankt voor de linkjes, ik heb de bovenste meteen maar gepind.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie granny's heb je gehaakt.
    En de poppenkleertjes zijn geweldig. Zou graag zo beginnen.

    Je weckpotten zijn leuk en ik heb er vele herinneringen aan. En .... gebruik ze nog steeds.
    De wasmachine is ook geweldig, hoop dat je er iets leuks mee kunt doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hoopje granny's groeit aardig hoor Elizabeth en je blijft maar nieuwe leuke patroontjes vinden, dat maakt het heel speciaal.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een leuke uitdaging; zoveel mogelijk verschillende granny's haken. Heb je al in je hoofd wat je ermee wilt gaan maken? Je kleurkeuze is zoals altijd weer super!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie granny's laat je ons weer zien!
    Prachtige kleurtjes!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn mooi en het lijkt me ook leuk om iedere keer weer een bijzondere granny te haken.
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...