Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 22 oktober 2013


7 opmerkingen:

  1. Het is jou al gelukt, want toen ik het las, moest ik glimlachen.
    Nu is het mijn beurt....misschien dat het straks lukt in de supermarkt ;-)
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie uitspraak Elizabeth, eentje om te onthouden :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mijn best. Bij jou lukt het in ieder geval goed,want je toverde een lach op mijn gezicht.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :)
    Een om te onthouden en te delen!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Las fotografias me encantan, transmiten lo que nos quieres enseñar. Felicidades por tu bloc ha sido todo un regalo el visitarlo, espero que visites el mio.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...