Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

maandag 8 juli 2013

Special photo (4)


12 opmerkingen:

  1. dat is nu wat je noemt een boomhut ;) tjee ik zou zo bang zijn moest ik daar op moeten klimmen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend voor kinderen die avontuurlijk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige boomhutten, wat kan je daar mooi de omgeving van uit zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee dank je, ik heb hoogtevrees :-s
    (Maar ze zien er wel geweldig uit!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb jij dit gebouwd ? Wowwww

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het moet niet gaan stormen want dan heb je een probleem!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is wel apart, maar ik denk niet dat ik me erg veilig zou voelen in zo'n huisje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker avontuurlijk. Doet me denken aan het klimbos tegenover camping de Hertshoorn in Garderen. Daar is het voor kinderen wel veilig om te spelen. Voor de huizen op de foto weet ik dat niet zeker.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waar het mij aan doet denken is.... het liedje van Annie M.G. Smidt
    "Ik heb een tante en een oom die wonen in een eikenboom, een eikenboom in laren, ze hebben zelf een huis gebouwd enz....
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...