Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

maandag 1 juli 2013

Special photo (3)


13 opmerkingen:

  1. Als je er toch niks meer mee doet??? hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het beste en mooiste kippenhok ooit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha doet me denken aan een keukenblok wat ik ooit eens zag waar in twee kast ook kippen zat ten hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit hok is te gek !!!! TOF !
    (hopelijk regent het niet binnen).. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww helemaal te gek ♥♥♥♥


    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Hihi, die vind ik geweldig !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is gaaf! Ik vind alleen vind dat die kippen erg op de tocht zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is leuk, een goed voorbeeld van hergebruik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige manier om auto's te recyclen ;)......ik werk ook op een school maar dan in de kantine op een middelare school vandaar mijn 8 weken vakantie en alle andere vakanties :D

    Jij ook een hele fijne vakantie Elizabeth !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...