Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

donderdag 11 juli 2013

Doe maar gewoon ...

Er was eens een man die een forse promotie had gemaakt. Op de
ochtend van de eerste dag in zijn nieuwe functie zat hij in zijn nieuwe, grote
kamer achter zijn nieuwe, grote bureau. Dit was werkelijk indrukwekkend.
Plotseling hoorde hij voetstappen in de gang. Ze kwamen steeds dichterbij
en bleven uiteindelijk voor zijn deur stilstaan. Er werd geklopt.
Hij riep: 'Binnen!' en greep tegelijkertijd de telefoon en begon zomaar een
gesprek.
'Natuurlijk mevrouw, daar zorg ik persoonlijk voor. U kunt altijd op onze
firma vertrouwen. Ik zal meteen een aantal van mijn medewerkers
aanwijzen die dit project onder mijn supervisie zullen uitvoeren... Graag
gedaan... Tot ziens.'
Hij legde de telefoon neer en keek naar de man bij de deur was blijven
staan. 'Komt u verder, wat kan ik voor u doen,' zei de jonge manager.
'Als het even kan,' sprak de man, 'dan wilde ik graag de telefoon aansluiten".


9 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...