Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 2 april 2013

Mannetje op de lange latten..., ik zoet met de stokjes...



Na een half jaar dag in dag uit keihard werken, vaak klokje rond, heeft DH eindelijk vakantie!
Het winterseizoen in de verwarmingsbranche zit er op, en deze week is de eerste mogelijkheid voor hem om vakantie te nemen...
En hij gaat het er van nemen...!
Met 4 vrienden zijn ze naar Oostenrijk om daar te gaan skiën.... Ik gun het het hem van harte!


En nu niet denken dat ik zielig achterblijf hoor...
Ik heb wat moois laten komen via internet en ik ben daar o zo blij en zo zoet mee!

Falk van Dalegarn ....
..
En een heleboel sokkennaaldjes ....
Vorige week kwam dit al binnen, besteld bij het Wolhuis. Ik kreeg er een mooi Drops boek bij!
Wat een mooie kwaliteitswol is dit! Het is niet goedkoop, maar je hebt wel wat...
En wat ben ik nu aan het maken? 




Vorige week liep ik in de boekhandel tegen deze boekjes aan. Nu zo goedkoop waren, vond ik het wel leuk om ze als inspiratiebron mee te nemen. Er liggen nog zoveel foto's om te scrappen...
Zodra m'n hobbykamer klaar is, ga ik daar mee beginnen. Dan heb ik alles bij de hand en kan ik ook tussendoor de dingen lekker laten liggen.


De Andrea poppenmode kon ik ook niet in het schap laten liggen....

Schattig setje hè...
...

En de babysokjes en de babyslofjes tic is ook nog niet over, dus in dit tijdschrift vond ik ook nog wel iets van mijn gading.

Leuk om te maken als kraamcadeautje....

Zie je nou wel dat ik voorlopig zoet ben met m'n stokjes en wolletjes?
Tussendoor moet er ook nog gewerkt worden! Of moet ik zeggen dat ik tussen het werk door ook nog wat zal breien?
En dan hebben we over minder dan 4 weken de bruiloft van onze oudste zoon Arthur! Dat gaat nu opschieten; gelukkig zijn we allemaal geslaagd voor kleding en schoenen. Maar er komen nog zoveel andere dingen om het hoekje kijken.
Ik heb ook al bedacht hoe 'gemeen' het is als DH straks mooi gebruind op de foto's staat en ikke nog pipsie-wit... Daarom wil ik tussen de bedrijven door ook nog wat zonnestraaltjes zien op te vangen en misschien moet de techniek maar een handje helpen...

Dus als jullie me zoeken...
- als de zon schijnt, ben ik buiten met de naaldjes
- als de zon niet schijnt, ben ik aan het werk

Fijne dag allemaal!


15 opmerkingen:

  1. Je hebt helemaal gelijk, neem het er lekker van!
    Spannend dat je oudste gaat trouwen... :-)
    Ik ben wel benieuwd wat je allemaal gaat maken, hoor! Maar je toont vast alle resultaten wel hier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt mooie dingen aangeschaft, veel plezier met maken en van je "vrije" tijd. Hier schijnt het zonnetje, dus je kan straks misschien nog wat zonnestraaltjes meenemen.:-) Geniet ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh heerlijk, heb je helemaal de tijd voor jou, geniet ervan. Ik zie je al zitten omringd met al die leuke spulletjes.
    lieve groet, Marianne (van Freubelmiep)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat heerlijk manlief de deur uit en de tijd voor jezelf,ik neem aan dat je ook nog wel naar werk moet maar toch...
    Je hebt er weer een gezellig verhaal van gemaakt en als ik die bolletjes ol zie dan gaan mijn handen jeuken. Wat ben je aan het maken, je laat al een tipje van de sluier zien.....een leuke pop uit het boek van Arne en Carlos?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou klinkt allemaal goed en mooi dat garen je kan weer aan de slag wetende dat jij ook van alles onder de hand hebt ,lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. veel plezier met het garen el je leuke boeken.......veel leuker als de lange latten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ieder z'n eigen meug :-) Hij sneeuw en lange latten jij wol en lange pennen, hihihi. Ben toch wel heel benieuwd naar wat voor moois je allemaal gaat maken met die geweldige wol. Heerlijk al die verschillende kleuren en al die leuke patronen. Met een huwelijks feest kan je het nog heel druk hebben maar wel een leuk vooruitzicht.. Misschien is bruin zonder zon iets voor je mocht de techniek je in de steek laten.

    Veel brei plezier.

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt jezelf ook lekker verwend met mooie wolletjes. Super! Daar gaan we binnenkort vast nog iets van terug zien.
    Wat een leuk vooruitzicht, het huwelijk van jullie zoon.
    Geniet van de zon als hij er is!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel plezier met je wolletjes en naaldjes. En ook succes met de voorbereidingen voor de bruiloft. Uit ervaring weet ik dat een zoon niet zoveel voorbereiding kost als een dochter, maar je hebt er toch wel je tijd voor nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, jouw man kan gerust een maand wegblijven, jij zult je niet vervelen, hihi. Wat een boel nieuwe inspiratie, als die mooie boekjes. En dan die heerlijke kleurtjes wol. Lekker hè, om je daar af en toe lekker aan te buiten te gaan.
    Geniet er maar lekker van.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o wat een prachtige wol ligt er op je te wachten!
    Dank voor je berichtje op mijn weblog, ik ga je weblog ook volgen!
    Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je mooi geregeld. Zo heeft ieder wat wils!
    Geniet maar lekker van je bolletjes!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alleen al het zien van al die bollen, daar word ik al helemaal hebberig van. Kan er nu even niet meer bij hebben, maar zodra dat weer kan....... Heerlijk. Groet en geniet @

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige bolletjes wol,mooie kleuren.
    En wat een schattige sokjes.
    Als ik weer mag handwerken,dan heb ik al veel leuke creaties voorbij zien komen,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...