Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 23 februari 2013

Verrassing ...

Gistermiddag was er een verrassing voor me bij de post...
Een witte envelop met aster en een rood met witte hartjesrand erop; nieuwsgierig....!
En een dikke vette glimlach toen ik de afzender zag...
Ja, nu zijn jullie vast ook nieuwsgierig...


En moet je eens kijken wat ik er uit haalde....


Een prachtige sleutelbos die vergezeld ging met een hartelijke kaart!
Van Dinah gekregen...., oh... ze weet ook wel precies waar ik blij van word!
Ze wilde me graag bedanken voor de wolletjes die ik haar gestuurd had voor haar bloemenplaid en schrijft dat het echt een "blog"-bloemen-plaid wordt door alle restjes die ze ontvangt. Dat is toch super, zo wordt deze plaid nog tien keer leuker dan dat ie eigenlijk al is!



Ik ga dus geen nieuw project beginnen n.a.v. mijn winkeltje spelen van vorige week. Deze keer ben ik heel sterk. Er ligt nog zoveel om mee verder te gaan en om af te maken...
En de beste manier om dat te doen? Dat is gehoor geven aan de spreuk op de Flow kalender (21 febr):

"Starting something is the best way to finish something"


11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sleutels en wat lief van Dinah!! En een heel goed streven om eerst eens alles af te maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die post past precies in je straatje! Wat lief!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief en ja hoo gewoon iets nieuws starten als je zin hebt uiteindelijk komt het af

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan en ik zeg altijd maar, om in de spreuken te blijven: Wie goed doet, goed ontmoet. :-)

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou meis dat is mooie post :-)
    en succes met het volgen van de spreuk

    lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om post te krijgen, zeker als het dingen zijn die je heel graag hebt, de sleutels dus... Je bent weer effe verwend en je bent heel sterk om toch te besluiten niks nieuw te beginnen, maar af te werken wat je bezig bent, ik moet je bewonderen, ik ben niet zo sterk daarin :)
    Geniet van je post, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, zo zijn er twee mensen blij. Ik zag de plaid van Dinah en die wordt mooi met al die gekleurde garentjes. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...