Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 9 februari 2013

Bloemen...., of ... ?


Mijn haakpen heeft het druk de laatste tijd... 
Naast de haakrollen, ben ik ook weer bezig met iets wat al een tijdje in de kast lag.
Ik had mezelf verboden er nog een keer over te bloggen voordat de klus geklaard was!



Weet je waar ik het over heb? Ik bedoel het haken van de Karisma squares.....
Mijn berekening klopte helemaal niet, en van de zomer heb ik er al een heel stel gehaakt. Daarna is de hele bups in de kast verdwenen. 
Maar vorige week heb ik alles weer tevoorschijn gehaald. Alle vierkantjes die ik gemaakt had, zitten nu aan elkaar. En de bloemetjes hierboven zijn de basis voor de laatste, echt de àllerlaatste 8 granny squares van deze deken!



25 opmerkingen:

  1. Ow, die wordt heel mooi Elizabeth! Ik vind die vierkanten heel mooi. Zal ik je wat verklappen? Ik ben ook eindelijk met de laatste 9 vierkanten voor mijn deken bezig, maar ik denk dat die voorlopig ook nog niet klaar is. Ach in al die tijd dat ik er al aan begonnen ben is het nog nooit weggelopen, dus dat zal nu ook wel niet meer gebeuren ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleurencombi Elizabeth. Ik ben héél benieuwd naar het geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht al wat is Elizabeth aan het uitspoken. ;-) Dat zal me een mooie deken worden. Ben benieuwd naar het eind resultaat.

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleuren! Ik zou ook graag eens zoiets maken, maar na een aantal lapjes wil ik weer iets anders, en dan blijft het weer liggen.
    Ben erg benieuwd naar jouw eindresultaat.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O,wauw die wordt mooi, prachtige kleurtjes Elizabeth!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n mooi project alweer Elizabeth met zulke mooie kleurtjes, dat wordt vast een prachtdeken!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn erg mooi van vorm en kleur, nu nog alles aan elkaar zetten....
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig wordt dat! Nog even doorhaken en je kunt met de afwerking beginnen!

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi ,en bijna klaar dus ,mag je dan ook weer wat nieuws beginnen ..hi. Hi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat dit een heel mooi kleed wordt. Ik vind de kleuren goed bij elkaar gekozen. Mooie square ook! Mijn haaknaald en ik hebben zin om je patroontje te gebruiken. Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat gaaf. Hele mooi kleurencombinatie....................oooo lekker gaan doorhaken en afmaken........

    groetjs hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die gaat echt prachtig worden!!
    Het patroontje en de kleurtjes vind ik erg mooi!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh prachtig mooie kleurencombinaties,nog de afwerking en dan heb je wel wat moois.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er goed uit, leuk patroon en mooie kleuren. Je hebt al een flinke hoeveelheid.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit lijkt me heel erg leuk om te doen!!
    Ik heb er ook zin in,...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh dat gaat heel erg mooi worden, dat kan niet missen. Wat een mooie op elkaar afgestemde tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi zeg, ben benieuwd hoe het er straks in z'n geheel uitziet.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ze ook erg mooi!! ook de kleuren! Ben erg benieuwd naar het geheel!
    fijne zondag! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het een superrrr patroon en de kleuren geweldig ! Wilde het ook graag maken , maar kheb zat hobbies , mss ooit....

    Fijne zondag

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooi, hoeveel heb jij er nou nodig? zo te zien ben ik pas op de helft voor een 2 persoons sprei. Ze zijn lekker handig om tussendoor even te doen maar het heeft wel tot gevoldg dat m'n meebrei deken helemaal verlaten in de la ligt tot die pennen weer opgepakt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is dit mooi.....en die kleuren zijn schitterend!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg mooi.
    Ben benieuwd hoe de deken eruit gaat zien.
    Groetjes,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...