Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 23 oktober 2012

Gezellig met Catherine...

Vandaag geen verhaal over spinnenwebben of honden en katten hoor....!
Nee.... vanmorgen had ik afgesproken met Catherine van Blij met Draadjes;
we zouden na lange tijd weer eens bijpraten, samen koffiedrinken en samen handwerken. Raden jullie maar eens wat we het meest hebben gedaan....!

Juist ja..., kletsen... We stonden al een kwartier ons mondje te roeren, terwijl Catherine de jas nog aan had.
Foei, wat een gastvrouw ben ik!

De kamer werd bewonderd en ik kreeg van Catherine een heel toepasselijk cadeautje, moet je maar eens kijken....

omdat ik zo'n verzamelmuts ben...

Een prachtig brocante bakje waar ik heerlijk mee kan stylen. Tja, ik spaar oude sleutels, oude lepeltjes èn wolkaartjes! Ik had al eens eerder een heleboel kaartjes van Catherine gehad. Ik weet niet of ik daar al eens over geblogd had, maar foto's heb ik wel...

een hele doos vol...

Die verzameling begon een half jaar geleden met een kleine give away bij Marion waarbij ik de gelukkige was:


Vanaf die tijd ging het razendsnel en kreeg ik heel veel kaartjes toegestuurd....

Van Ida ...

Van Anneke ...


Van Willy

Van Henrike

Van Paula

En ik hoop nu maar dat ik echt niemand ben vergeten.... Soms blogde ik er over, maar lang niet altijd.
In elk geval ben ik superblij met elk kaartje!
Maar...., lieve blogvriendinnen...., nu mogen jullie echt geen kaartjes meer sturen. Het is veel te gek. Ik heb een behoorlijke verzameling en vanaf nu moet ik voor mezelf zorgen!

71 wolkaartjes.... wow, wat staat dat mooi op de schouw...

Maar naast veel gepraat hebben we ook nog wel wat steekjes gedaan hoor. Allebei hadden we een haakwerkje op schoot... Catherine was bezig met een vest en ik met de befaamde sokjes uit dit boekje:




Een groot aantal patronen in dit boekje zijn van de hand van Catherine, en de boekjes vliegen als broodjes over de toonbank. Ik ben supertrots op mijn gesigneerde exemplaar, dat snap je wel....


Nou, het eerste sokje is af... Inmiddels heb ik al een tweede opstaan in wat meer beige tinten.
En ook al is de dag nog niet om, wederom kan ik terugzien op een heerlijke en gezellige dag!
Eigenlijk... eigenlijk zou ik de koelkast nog schoon moeten maken, maar ik geloof dat ik dat maar even vergeet....

15 opmerkingen:

  1. Ow, wat gezellig met Catherine! Het kan niet anders dat jullie een heel fijne dag hebben gehad samen; 2 van die super-gezellige (en heel lieve!) dames bij elkaar! Ik heb ook zo'n mooi gesigneerd exemplaar en ook ik heb het sokje al gemaakt: super duidelijk beschreven, a piece of cake ;-) Ik pas het alleen niet XD
    En die koelkast... die loopt vast niet weg hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er supergezellig uit. Leuk cadeautje!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk dit zijn nou van DIE leuke dagen!
    Helemaal heerlijk meis!

    En die koelkast .... Ach die zal er morgen ook nog wel staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Elisabeth
    Ja dat jullie kunnen klessenbessen kan ik me iets bij voorstellen.
    Gezellig hoor even bijpraten. Ja het boekje is erg leuk. Ik mocht ook een gesigneerd exemplaar van Catherine ontvangen en heb de sokjes en de kersthanger ook al gehaakt.
    Mooi kadootje heb je gekregen van Catherine. Past zo mooi in jullie nieuwe interieur.
    Groetjes
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, die verzameling wolkaartjes, je hebt er inderdaad inmiddels heel wat. Ze zijn bij jou vast in goede handen *Ü*
    Gezellig, zo'n dagje samen heel veel kletsen en ook nog een beetje handwerken.
    In de folder van het Kruidvat zag ik het boekje staan, maar vandaag heb ik er in de winkel tevergeefs naar gezocht. Morgen nog maar een poging wagen en anders later bij een ander filiaal. Maar het zal me niks verbazen als de boekjes snel uitverkocht zijn, ze zijn zó leuk!
    Wat ga je met al je kersthaakseltjes doen? De boom in :-)
    De sokjes zijn zo schattig, volgens mij is het moeilijk om te stoppen met haken als je eenmaal bezig bent.
    Groetjes en nog veel haakplezier!
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was supergezellig vanmorgen. Elizabeth, jij bent een prima gastvrouw hoor. Dat ik na wat minuten mijn jas nog aan had, kwam gewoon omdat ik maar bleef kletsen ;-).Die gezellige ochtendjes houden we er lekker in.
    Lief van je om het Kersthaakboekje zo enthousiast te promoten.

    Groetjes, Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die koelkast heeft toch geen voetjes? die loopt nietweg, geniet nog maar even na van je dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt al een flinke verzameling, Elizabeth. Leuk hoor, die oude kaartjes. Doet me altijd aan mijn oma denken... die zat vaak sokken te stoppen, met een hele rits kaartjes in een doosje voor zich op tafel.
    En werk blijft er altijd hoor... Zo'n dag is op z'n tijd heerlijk en ook nodig, hè?
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie verzameling wolkaartjes heb je al. Ze passen ook prima in die mooie bak!
    Gezellig om zo even bij te kletsen.
    Het boekje heb ik ook gekocht, maar het is ook al weer weg: onze dochter heeft het meegenomen om er wat uit te maken. Ze was er helemaal weg van :)

    Geniet van je vakantie.
    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    (ps. er komen nog een paar blogjes over de weverij)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig om zo bij te kletsen, jullie kennende is dat goed gelukt :)
    Mooie verzameling kaartjes heb je bij elkaar en het bakje is er perfect voor.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke verzameling wolkaartjes heb je. Leuk hé zo'n dagje tutten en handwerken en inderdaad nodig op z'n tijd.
    groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n bakje is altijd leuk om te krijgen!!! Wat mooi die wolkaartjes, werkelijk een verzameling. Vind de afbeeldingen op de kaartjes ook altijd zo mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellig verhaal heb je hier weer neergezet, ik vind dat je zo leuk schrijft

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig zo samen. Leuk boekje ook. Je hebt al een flinke verzameling kaartjes. Van mij heb je alleen het linker deel gekregen wat op de foto te zien is. Het sokje is trouwens leuk geworden. Fijne week nog,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja daar zijn mijn kaartjes die nu niet meer van mij zijn maar van jou. Ik ben blij dat je er blij mee bent. Ze staan in ieder geval super in het bakje van Catherine. Zo zie je maar, er komt altijd wel weer een bestemming voor mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...