Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

dinsdag 16 augustus 2011

Weer aan de slag...

Niet te geloven..., ik heb zomaar een paar dagen niet "geblogd". Daar zal ik eens gauw verandering in brengen!


Na 6 weken vakantie zijn bij ons afgelopen maandag de schooldeuren weer open gegaan. De eerste dag is het allemaal nog wat onwezenlijk en moet je nog wat omschakelen.
Vandaag ben ik eigenlijk al weer helemaal gewend aan de dingen die moeten gebeuren. Ik ben intern begeleider van groep 0 t/m 5 op een grote basisschool. Dat is even weer heel wat anders dan een groep hebben en met leerlingen werken, wat ik in het verleden wel heb gedaan.
Ik werk dit jaar 20 uur en verdeel deze uren over 3 dagen. Meestal maak ik meer uren per week, maar dat vind ik niet erg. Het is prachtige baan waarin je echt wat voor anderen kunt betekenen, maar die ook wel wat van je vraagt en vergt.

Gisteravond was ik echt verschrikkelijk moe. En zoveel had ik nog niet gedaan. En ook nu denk ik "vroeg naar bed"..., maar dat is gewoon de omslag. Morgen heb ik lekker een dagje vrij. Vanmiddag is onze hulp geweest, dus dan kun je misschien wel raden wat ik morgen ga doen...

En voor nu: het blauwe hartje af borduren, een vlindertje haken of breien en lekker met de beentjes omhoog!


Tot morgen...

11 opmerkingen:

  1. Altijd even weer wennen na de vakantie.
    Geniet van je vrije dag morgen. Ik ben benieuwd wat je ons gaat laten zien....

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is altijd balen na de vakantie weer werken! ben benieuwd wat je allemaal hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is altijd weer wennen na de vakantie.
    Geniet morgen van jou vrije dag.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat een leuke relaxte foto en wat een bekende beker (ah) Ik kan me zo goed voorstellen dat je weer even moet wennen aan het dagelijkse ritme. Maar wat heb jij een leuke baan. Morgen kan je in ieder geval weer lekker bijkomen. en ontspannen met een handwerkje. Het wordt mooi weer dus lekker naar buiten en de deuren wijd open. Morgen ben ik ook lekker thuis, ik verwacht een leuk paketje want die heb ik vandaag gemist. ik ben zowat de hele dag op pad geweest. Ik ga ook vroeg naar bed (denk ik) tot morgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke baan heb je dan.........Na een paar weken loopt alles weer op rolletjes......geniet morgen van ej vrije dag......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo word je weer langzaam het werkend bestaan in getrokken. Geniet nog even van dat relaxte vakantie-gevoel met die vrije dag morgen!
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een belangrijk werk doe je! Gelukkig blijft het rugzakje nog bestaan, want wat moeten we zonder? Nog één jaar mag die van mij er steun aan hebben, daarna moet hij (als alles goed gaat) het zonder stellen, want op de hogere school bestaat deze begeleiding niet meer en moet mijn dan nét 17-jarige het zonder doen... Ik vind het niet raar dat je moe bent hoor, is best wel zwaar, maar mooi......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel herkenbaar!! Hier in het zuiden zijn we nog niet begonnen maar over anderhalve week sta ik ook wer voor de klas en ik weet uit ervaring hoe vermoeiend de eerste dagen zijn. Gewoon alleen al dat staan en lopen .... mijn benen protesteren de eerste avonden en dan al die nieuwe indrukken en het geregel ..... maar na een week of twee is het weer zo gewoon!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk dat je een baan hebt waar je zoveel voldoening en plezier in hebt. Het is natuurlijk altijd weer even omschakelen als je zo lang vakantie hebt gehad maar je zit zo weer in het ritme.

    Enne zijn dat jouw beentjes in de lucht? Wat een prachtig uitzicht heb jij!!!!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ach ja aan alles komt weer een eind en dat is weer het begin van iets anders... ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...