Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 27 augustus 2011

Plannetjes...

Er ligt een hele drukke week achter me. In een eerder bericht schreef ik dat mijn vader in het ziekenhuis lag. Hij is inmiddels weer thuis, maar we hebben als kinderen nog wel onze zorgen of het met alle extra ingezette hulp wel goed zal gaan. Gelukkig is er vooruitgang te zien.
Ik probeer vandaag bewust wat ontspanning te zoeken en alles even van me af te zetten. Dus heb ik mijn "vakantie-handwerk-tijdschriften" maar eens gepakt en mezelf lekker gemaakt...


Dit tijdschrift heeft een heleboel werkstukken opgenomen, die per seizoen zijn gerangschikt. Er wordt naast stof ook veel vilt gebruikt. Er is ook een groot patronenblad bij, dus je kunt zo aan de slag... Voor een keertje vind ik dat wel handig, het kost je weinig "hoofdbrekens"..


Dit vind ik een heel mooi zomerwandkleedje. Het is niet zo groot, dus echt voor mij geschikt...!


Maar dit naaldenboekje vind ik ook zo lief met al die zoemende bijtjes...
En er staat nog veel meer leuks in.. ik kan nog niet zo goed kiezen. Maar dat ik in elk seizoen iets speciaals ga maken, dat staat wel vast! Jullie gaan het zien t.z.t.....

Fijn weekend allemaal, groetjes van Elizabeth



7 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat het met je vader wat beter gaat, jammer dat het nog niet goed genoeg gaat om alle zorgen sterk te verminderen. Misschien als de zorgverlening eenmaal goed loopt, jullie een stuk rust vinden. Succes met kiezen (alleen kijken en fantaseren kan ook heel leuk zijn) en met de eventuele projecten die je gaat maken. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!!! Op mijn to-do-list/dit-wil-ik-ooit-nog-eens-leren-lijst staat ook nog quilten. Maar ik ben een beetje lui, dus het moet wel met de naaimachine kunnen. Erg he?

    Ik heb je net gemaild!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te horen dat het met je vader iets beter gaat,een dagje ontspannen is een goed idee van je. Aan je eigen denken is ook belangrijk en niets heerlijker dan ideetjes op doen. Quilten wil ik ook ooit nog eens proberen:)Goed weekend,gr.Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n tijdschrift...lekker op de bank erin neuzen en plannetjes maken.
    Ik hoop dat het met je vader steeds beter gaat zodat je je hoofd 'leeg' kunt maken,
    in elk geval wens ik je een heel ontspannen weekend toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat het met je vader al weer wat beter gaat. En fijn dat je toch wel even de tijd neemt om ontspanning te zoeken. Quilten is ook iets wat ik graag nog eens zou willen leren. Als ik die dingen zo om me heen ziet op diverse blogs, dan kan ik helemaal verliefd worden alleen al op al die mooie lapjes. want wat zijn die kleedjes toch mooi. Zeker dit zomerwandkleedje. wat een mooie lieve kleurtjes ook weer.
    Ben heel benieuwd naar deze projectjes tezijnertijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elisabeth ik wil je latenweten dat ik altijd erg van je blog geniet, ik ga er echt voor zitten.
    Fijn weekend, Liefs Jann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn om te horen dat het met je vader iets beter gaat, al zijn de zorgen er nog wel. Wat is het dan heerlijk o in je handwerkbladen weg te kunnen duiken. Het naaldenmapje is wel heel erg leuk!
    Fijn weekend verder.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...